fbpx

Donfeng hoće ako neće Alfa da proizvodi automobile u Italiji i to uz fokusa na modele sa hibridnim pogonom

Donfeng Box // Foto: Copyrighted 2023 Dongfeng Motor Company

Donfeng hoće ako neće Alfa da proizvodi automobile u Italiji i to uz fokusa na modele sa hibridnim pogonom. Kineski Dongfeng razmišlja o proizvodnji 100.000 hibridnih automobila godišnje u Italiji Italijanska vlada će ponuditi Dongfengu opcije za proizvodne lokacije u narednih nekoliko nedelja. Kineska Dongfeng Motor Group je u ranim pregovorima sa italijanskom vladom o proizvodnji automobila u toj zemlji kako bi pomogla u jačanju svog međunarodnog poslovanja. Dongfeng, partner proizvođača Fijata Stellantis, odmerava fabriku u Italiji sa kapacitetom za proizvodnju više od 100.000 vozila godišnje, rekao je u utorak Kian Ksie, koji vodi operacije u Evropi. Italija pokušava da privuče još jednog proizvođača automobila u zemlju nakon što se sukobila sa Stelantisovim planovima da otpusti radnike, ugasi radna mesta i premesti proizvodnju na lokacije gde je jeftinije. „Italija je jedno od najvećih evropskih tržišta automobila i za kineskog proizvođača automobila koji ima lokalnu proizvodnju znači da možete snabdevati i sve druge zemlje u toj oblasti“, rekao je Ksi u intervjuu u Milanu.

Donfeng // Foto: Copyrighted 2023 Dongfeng Motor Company

Pregovori sa Rimom su u toku i vlada će Dongfengu ponuditi neke opcije za proizvodne lokacije u narednih nekoliko nedelja, rekao je on. Plan potencijalno dovodi vladu i Stellantis u poziciju za još dublje nesuglasice. Generalni direktor Karlos Tavares ranije ovog meseca upozorio je da će morati da donosi “nepopularne odluke” ako kineski proizvođač električnih vozila otvori proizvodnju u Italiji. Dongfeng Motor, koji pored proizvodnje automobila marki Citroen i Peugeot iz Stellantis Grupe u Kini, takođe sarađuje sa Hondom i Nissanom, a pod pritiskom je na svom tržištu u Kini gde potražnja za automobilima sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem opada. Otkako je dostigao vrhunac u 2017. godine sa 2,83 miliona isporučenih vozila, Dongfengova prodaja je pala za 38 odsto na 1,72 miliona prošle godine. „U Italiji možete iskoristiti snažno nasleđe koje zemlja ima u automobilskoj industriji“, rekao je Ksi. On je rekao da uprkos tome što Dongfeng “čvrsto” veruje u električnu budućnost, od sada će za Italiju, kao proizvođač automobila, morati da se fokusira na hibridne automobile. Italija zaostaje za evropskim kolegama u prodaji električnih vozila. Prošle godine vozila na baterije činila su oko 4 procenta prodaje, što je znatno manje od evropskog proseka od skoro 15 procenata, prema konsultantskoj kući AlikPartners.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Nije šala – Fiat predstavio 500 Electirc 3+1

Nije šala, nakon predstavljanja novog električnog 500 Electric, sada je dodao i verziju 500e ...

Škoda predstavila i Enyaq Sportline iV

Lansiranjem modela Škoda Enyaq Sportline iV, češki proizvođač automobila dodaje još jednu varijantu modela ...

Osvežena GMC Acadia donosi značajne izmene

GMC je predstavio osveženu Acadiu, koja pored ozbiljnijeg izgleda, pozajmljenog od linije pick-upova, donosi ...

5* Akcija za dezinfekciju i održavanje klime u Hondi

Kompanija Delta Automoto poziva vozače Honda automobila da iskoriste priliku za dezinfekciju vozila Kompanija ...

Ford i Red Bull su već započeli saradnju!?

Ford i Red Bull su već započeli saradnju na “strateški važnom” električnom automobilu, kaže ...

Nissan naučio robote kako da prave zamenske delove

Nissan je predstavio vrlo inovativnu metodu za proizvodnju zamenskih delova za klasične automobile u ...