fbpx

Alfa Romeo Milano Made in Poland je jeftiniji

Alfa Romeo  Milano Made in Poland je jeftiniji, a CEO Stellantisa Carlos Tavares brani odluku da se Milano ne proizvodi u Italiji

Alfa Romeo Milano

Alfa Romeo Milano Made in Poland je jeftiniji, a CEO Stellantisa Carlos Tavares brani odluku da se Milano ne proizvodi u Italiji. Karlos Tavares je rekao da bi Alfa Romeo Milano, mali SUV, koštao 10.000 evra više i da bi bio manje konkurentan da se proizvodi u Italiji umesto u Poljskoj. Izrada novog malog SUV-a Alfa Romeo Milano u Poljskoj, a ne u Italiji, smanjiće njegovu prodajnu cenu za 10.000 evra, rekao je izvršni direktor Stellantisa Karlos Tavares. Milano, prvo potpuno električno vozilo Alfa Romea, takođe je prvi model koji se sklapa van Italije još od osnivanja ovog proizvođača automobila 1910. godine. Biće proizveden u Tihi, u Poljskoj, zajedno sa dva bratska modela, Fiat 600 i Jeep Avenger. Pitanje je osetljivo jer se Tavares sukobio sa italijanskom vladom i sindikatima oko subvencija za električna vozila i obima proizvodnje u Italiji. Stellantis je jedini proizvođač automobila za masovno tržište sa fabrikama u Italiji. „Da se ​​pravi u Italiji, Milano bi krenuo od oko 40.000 evra umesto od 30.000 evra, što bi ograničilo njegov potencijal na tržištu“, rekao je Tavares tokom diskusije u Milanu na okruglom stolu na predstavljanju novog modela. Za sada, Milano je jedini model Alfa Romea planiran za proizvodnju van Italije. Tavares je potvrdio da će se nova generacija SUV-a srednje veličine Stelvio, koji treba da stigne 2025. godine, i limuzina srednje veličine Giulia, koja treba da bude 2026. godine, nastaviti da se proizvodi u Kasinu, u centralnoj Italiji. Stellantis će tamo uložiti više od 100 miliona evra za instaliranje evropske proizvodnje za svoju novu STLA Large platformu.

Alfa Romeo 33 Stradale

500 miliona evra profita u 2023
Alfa Romeo je prošle godine ostvario operativni profit od oko 500 miliona evra, što je prvi put da je Tavares potvrdio profit za jedan od 14 Stellantisovih brendova. Tavares je rekao da je Stellantis dobio zahtev za prodaju Alfa Romea, ali ga je odbio jer se brend vratio na profitabilnost poslednjih godina. Takođe je rekao da je kineski proizvođač automobila pokušao da kupi jedan od tri francuska brenda Stellantis Grupe (Sitroen, DS i Peugeot). On je odbio da podeli imena kompanija koje su postavile upite.
Alfa Romeo je ostvario profit iz relativno malog obima proizvodnje. Globalna prodaja u 2023. bila je 70.500, prema podacima iz JATO Dinamics-a, što znači da je profit po vozilu bio oko 7.100 evra. Tavares je zaslužan za efikasnost u investicijama i prodajnu disciplinu za povraćaj u Alfa Romeu, koji je konstantno gubio novac pod Fijat Krajsler automobilima pre spajanja sa PSA grupom kako bi se formirao Stellantis 2021.

Alfa Romeo Tonale

30% efikasniji od rivala
Tavares je rekao da nakon opsežnog benchmarkinga konkurenata, Stellantis veruje da je 30 odsto efikasniji u investicijama zbog svog obima i vitke organizacije. „To znači da možete ili uložiti 30 odsto manje da biste ponudili iste karakteristike, ili uložiti isto i ponuditi svom klijentu 30 odsto više funkcija“, rekao je on. Tavares je dugo naglašavao „vrednost u odnosu na obim“ i rekao je da je neto prihod uvek fokus na sastancima grupe, a ne ciljevi prodaje. Stellantisova prilagođena marža operativnog prihoda iznosila je 11,2 odsto u 2023. i predviđa dvocifrene profitne marže za 2024. uprkos težim tržišnim uslovima. „Kada počnete da se zalažete za obim, počinjete da uništavate osnovu premijum brenda“, rekao je on, dodajući da je veoma zadovoljan nivoom profitabilnosti Alfa Romea.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Carlos Ghosn uhapšen zbog prevare, preti mu otkaz

Carlos Ghosn, čovek koji je spasao Nissan od bankrota krajem prošlog veka, je navodno ...

Toyota otkrila GR 86 – sekund brži od prethodnika

Šest meseci nakon što je Subaru predstavio BRZ, i Toyota se pohvalila svojim GR86 ...

Formula 1 – Sainz najbrži u kvalifikacijama na Monci

Formula 1 – Sainz najbrži u kvalifikacijama na Monci, oba Ferrarijeva vozača odlični ali ...

Mercedesu prvi startni red u Šangaju

Što se Ferrari više proglašava za favorita, Mercedes je sve brži Postavlja se pitanje ...

Test Toyta Hilux 2.8 Invincible – korak bliže SUV-u

Moglo bi biti nagradno pitanje od kada Toyota proizvodi Hilux i koliko je do ...

20 tajni o Ken Blockovim Gymkhana filmovima

Hoonigan ekipa je odlučila da, pred premijeru Gymkhane 10, gledaocima oda 20 tajni u ...