Hyundai Connected Mobility – vožnja je budućnosti i zadatak novog odeljenja Hyundai Motor Europe koje je upravo otvoreno
Hyundai Connected Mobility – vožnja je budućnosti i zadatak novog odeljenja Hyundai Motor Europe koje je upravo otvoreno. Hyundai Connected Mobility nudi revolucionarna digitalna rešenja mobilnosti
Hyundai Motor Europe je najavio Hyundai Connected Mobility, novo preduzeće koje je osnovano u aprilu. Cilj novog preduzeća je da pomogne kompaniji Hyundai da ostvari svoju tranziciju ka softverski definisanim vozilima i rešenjima za pametnu mobilnost. Glavni cilj Hyundai Connected Mobility je da ponudi niz digitalnih usluga u automobilu i servisnim aplikacijama, kao i nove usluge mobilnosti tokom čitavog životnog ciklusa vozila, kako bi se obezbedil o besprekorno korisničko iskustvo.
“Mi u kompaniji Hyundai pružamo usluge najvišeg kvaliteta našim klijentima i vođeni smo našom neumornom potragom za budućim rešenjima“, rekao je Marcus Welz, generalni direktor Hyundai Connected Mobility i dodao “Hyundai Connected Mobility je naš strateški odgovor na rastuću potražnju naših kupaca za povezanijim, pristupačnijim i personalizovanijim uslugama.”
Trostruka strategija preduzeća Hyundai Connected Mobility
Portfolio preduzeća Hyundai Connected Mobility se sastoji od tri glavna stuba: usluga mobilnosti, usluga povezanih automobila i servisnih digitalnih podataka.
Hyundai Connected Mobility se bavi sve većom potražnjom kupaca za modelima sa fleksibilnom upotrebom kroz svoj brend usluga mobilnosti – MOCEAN. Pretplate na automobile predstavljaju privlačnu alternativu kupovini ili lizingu Hyundai vozila. Hyundai je prilagodio MOCEAN pretplatu kako bi kupcima omogućio brz i fleksibilan pristup automobilima putem besprekornog digitalnog korisničkog iskustva i pri tome sasvim eliminisao papirologiju. Modeli pretplate su ključni u privlačenju novih kupaca izvan konvencionalnog vlasništva I omogućavaju korisnicima da istraže našu široku ponudu elektrifikovanih vozila.
Portfolio preduzeća Hyundai Connected Mobility u domenu tehnologija povezanih automobila poboljšava iskustvo vozača, a klijenti ostaju povezani sa svojim automobilom i okolnim ekosistemom. Rešenja obuhvataju ugrađenu platformu Bluelink® u vozilima, kao i nove usluge koje koriste tehnološku grupu softverski definisanih vozila (SDV). Hyundai planira da pokrene i tri različita Bluelink® servisna paketa za sve potrebe korisnika, uključujući Bluelink® Lite koji je dostupan tokom celokupnog životnog veka vozila i naprednije servisne pretplate sa dodatnim funkcijama.
Pored toga, digitalne usluge će igrati važnu ulogu u tome kako kupci doživljavaju prednosti softverski definisanih vozila. Pored pružanja redovnih ažuriranja infotejnment softveraOver-the-Air (OTA), ovaj stub će pokrenuti nove usluge usredsređene na klijente, kao što su Features-on-Demand (FODs), plaćanja u kolima, aplikacije Vehicle-to-Everything (V2X), uključujići Vehicle-to-Grid (V2G) i Vehicle-to-Load (V2L). Te usluge nude rešenja vozaču u vezi sa parkiranjem i pametnim punjenjem.Prihvatajući SDS-ove, Hyundai ima za cilj da pruži besprekorna personalizovana iskustva koja pružaju prioritet željama kupaca.
Sinergija za zadovoljstvo kupaca
Kako bi podstakao promene kroz tekuću transformaciju automobilske industrije,Hyundai Connected Mobility će iskoristiti ceo Hyundai ekosistem na globalnom nivou. Ovaj strateški pristup softveru i servisima će zahtevati organizacionu promenu. Dok Hyundai Connected Mobility ima koristi od svoje bliskosti sa kupcima i njihovim povratnim informacijama, Hyundai Motor Europe će iskoristiti svoju opsežnu ekspertizu proizvoda. Zajedno će obezbediti poboljšanje korisničkog iskustva, nudeći proizvode prilagođene da ispune korisnička rastuća očekivanja.
Show Comments