fbpx

McMurtry Speirling ponizio Mercedes-AMG One

McMurtry Speirling ponizio Mercedes-AMG One vremenom postavljenim na stazi Hockenheim, koje je bolje čak i od DTM rekorda

McMurtry Speirling ponizio Mercedes-AMG One

McMurtry Speirling ponizio Mercedes-AMG One vremenom postavljenim na stazi Hockenheim, koje je bolje čak i od DTM rekorda. Sa vremenom kruga od 1 minuta i 38,5 sekundi, Mercedes-AMG One je najbrži serijski automobil sa registarskim tablicama na stazi Hockenheim. Međutim, Mercedes-AMG One više nije najbrži automobil na izazovnoj nemačkoj stazi jer je mali, ali moćni McMurtry Speirling, vreme kruga skratio za neverovatnih 14,1 sekundu. Prešao je krug staze u GP konfiguraciji za 1 minut i 24,4 sekunde.
Maleni električni je krunisan za najbrži automobil sa zatvorenim točkovima u Hocenhajmu nakon što je vremenom pobedio ne samo AMG One, već čak i DTM trkački automobil. Popravio je stari rekord uspostavljen 2020. tokom kvalifikacione sesije za Deutsche Tourenwagen Masters (DTM) za 3,9 sekundi. Ali to nije baš fer poređenje pošto je Speirling namenski napravljena mašina samo za stazu sa jednim sedištem i trkačkim slik pneumaticima. Ipak, ovo je impresivan podvig s obzirom da je AMG One u suštini F1 automobil legalan za put, dok je drugi trkačka mašina sa DTM specifikacijama. I ne samo to, već je maleni električni automobil iskoristio samo 75 procenata raspoložive snage i downforcea koji generiše ventilatorom obzirom da je rekordna vožnja obavljena prototipom za validaciju.

McMurtry Speirling ponizio Mercedes-AMG One

Vrući krug je izveden 8. juna sa bivšim vozačem Formule 1 Maxom Chiltonom za volanom, koji je postavio rekord kruga na festivalu brzine u Goodwoodu dok je vozio isti ultra brzi EV. Završio je brdsku stazu pre nekoliko godina za neverovatnih 39 sekundi koje će biti teško pobediti. Sa 3.45 metara dužine, 1.58 m širine i samo 1.01 metar visine, čini da Mazda Miata MX5 izgleda kao pick-up u poređenju. Težak je manje od 1.000 kilograma, tako da je čak i lakši od ND-generacije MX-5 dok ima otprilike pet puta više konjskih snaga. McMurtry navodi maksimalnu snagu od oko 1.000 konjskih snaga, a sve se to prenosi na zadnje točkove. Iako se domet ne pominje, on zapravo i nije toliko relevantan, jer je jedina svrha ovog automobila da pruži vratolomno ubrzanje. Iako je u pitanju mikroskopsko vozilo, inženjeri su ubacili bateriju od 60 kWh koju vlasnici mogu da napune za manje od 20 minuta. Potpuno napunjena baterija traje 10 krugova na stazi Silverstone pri punom gasu. Pristup ovim zastrašujućim performansama nije jeftin jer McMurtry Speirling košta ogromnih milion evra bez poreza i troškova isporuke. Biće napravljeno samo 100 komada, a planirano je da isporuka kupcima počne 2025. godine.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Toyotini hibridi nikada dostupniji

Uz akcijske cene i državne subvencije Toyota hibridni modeli nikada nisu bili dostupniji Toyota ...

Arrivabene više nije šef Scuderie Ferrari!

Kada u Ferrariju kažu da nešto neće biti, gotovo je sigurno da će biti. ...

Test – Dacia Duster Hybrid 140

Test – Dacia Duster Hybrid 140 je jedno potpuno novo izdanje dobro poznatog i ...

Novi Seat Leon stigao u Srbiju

Kupcima u Srbiji predstavljen je potpuno novi Seat Leon, na novoj platformi i znatno ...

Lamborghini Countach se vratio sa preko 800 KS

Lamborghini Countach je uprkos svim svojim manama bio i ostao ikona supersportskih automobila – ...

Rolls-Royce se vraća ideji električnog Phantoma

Rolls-Royce će verovatno lansirati potpuno električnu verziju modela Phantom, dok hibridne verzije neće biti, ...