fbpx

Osveženi Audi RS3 spreman za kupce

Osveženi Audi RS3 spreman za kupce koji će moći da ga poruče sa svim novinama od kraja avgusta

Osveženi Audi RS3 spreman za kupce

Osveženi Audi RS3 spreman za kupce koji će moći da ga poruče sa svim novinama od kraja avgusta. Nakon što je postavio rekord kruga za najbrži kompaktni automobil na stazi Nirburgring, novi Audi RS3 je spreman za premijeru. Ruku na srce, reći „Novi“ bi moglo biti malo nategnuto, pošto je ovo samo fejslift u sredini životnog ciklusa za džepnu raketu sa pet cilindara. Mada, autoindustrija nas je naučila – novi je model posle facelifta, odnosno osvežavanja, a potpuno novi je nova generacija.

Osveženi Audi RS3 spreman za kupce

Dobija redizajniran gril hladnjaka uokviren matrix LED prednjim svetlima pametnijeg izgleda novom formom dnevnih svetla. Dijamantski uzorak koji vidite na rešetki sa jednim okvirom ponavlja se na ažuriranim usisnicima vazduha, koji imaju vertikalne crne lopatice. Za agresivniji stav, sada postoje tri otvora iznad prednjeg splitera vazduha, dajući iluziju šireg automobila. Audi tvrdi da novi izgled podseća na Quattro S1 Pikes Peak iz 1987., mada, teško nam je da nađemo analogiju ili sličnost.

Pozadi, zadnja svetla imaju novu grafiku, dok odbojnik sada ima dva bočna vertikalna reflektora, plus treći reflektor koji deli difuzor.
Po pitanju boja karoserija, poznatim Kialami Green i Kemora Gray bojama karoserije pridružuju se Ascari metalik plava i progresivna crvena. Po prvi put, Audi nudi RS3 u Daytona sivoj boji sa mat završnom obradom. Ranije pomenuti gril hladnjaka rešetka i difuzor uvek dolaze u crnoj boji, bilo da se radi o visokom sjaju ili prigušenijem mat izgledu.

Osveženi Audi RS3 spreman za kupce

Standardni točkovi od 19 inča takođe imaju mat crnu završnu obradu i mogu se zameniti opcionim legurama preuzetim iz RS3 Performance Edition. Otmjeniji točkovi mogu biti u mat tamno sivoj ili u sjajnoj crnoj metalik sa dvobojnim dizajnom.

Osveženi Audi RS3 spreman za kupce

Očiglednije promene su se desile unutra gde RS3 dobija opciona karbonska prednja sedišta kao BMW M2. Ona kombinuju Nappa kožu za bočne podupirače sa mikrovlaknom za centralni deo i mat karbonski zadnji deo. Obična sportska sedišta umotana u Nappa kožu su i dalje dostupna za one koji neće često voziti Audi RS3 na stazu.

Osveženi Audi RS3 spreman za kupce

Još jedna značajna promena nalazi se na volanu, sada sa ravnim gornjim i donjim delovima. Dobija crvenu oznaku na „12 sati“ i dugmad za brzi izbor za neke od režima vožnje koje ćete verovatno najviše koristiti. Audi je takođe dao mjenjaču ravniji dizajn zajedno sa crvenim detaljima za ventilacione otvore bez kojih bismo, iskreno, radili. I da, RS3 Sportback održava formulu sa petoro vrata živom u Evropi, dok su Amerikanci ponovo zaglavljeni samo sa limuzinom sa četvoro vrata. Evropljani su razmaženi izborom kada su u pitanju automobili kompaktnih performansi iz Volksvagen grupe, s obzirom da postoji i Golf R karavan.

Osveženi Audi RS3 spreman za kupce

Nema veze sa pikantnim VZ modelima Cupra i razumnijim Škoda Octavia RS
Novi RS3 zadržava svih pet cilindara, ali bez ikakve dodatne snage. Slavni 2.5 TFSI nastavlja da proizvodi 395 konjskih snaga.
Sportski šef Audija Sebastijan Grams je nagovestio da će doći do veće snage pre kraja ove generacije, što će (na žalost) označiti i kraj petocilindarskog motora. Iako za sada nema više snage, Audi je napravio neke izmene ispod kože. Adaptivni amortizeri reaguju još bolje zahvaljujući novom algoritmu. Pored toga, inženjeri iz Ingolštata su takođe dodatno poboljšali vektorsku kontrolu kočionog obrtnog momenta kako bi omogućili veće brzine u krivinama.

Osveženi Audi RS3 spreman za kupce

Dostupne su nove standardne gume po meri i opcioni Pirelli P Zero Trofeo R semi-slicks. Kod kuće u Nemačkoj, gde se knjige narudžbina otvaraju krajem avgusta, RS3 Sportback košta od 66.000 evra. To ga čini skupljim za nešto više od 12.000 evra od osnovnog Golfa R. Ako želite RS3 limuzinu, Audi naplaćuje 68.000 evra.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Goodyear razvija pneumatike za EV

Da električna vozila imaju, a tek će imati velik uticaj na dobavljače, potvrđuje Goodyear ...

Test Mazda CX60 eSkyactiveD Homura

Test Mazda CX60 eSkyactive Homura nas je podsetio šta veliki šestocilindarski dizel ume i ...

Audi S1 E-tron Quattro je jedinstven primerak za Kena Blocka

Audi Sport je pripremio jedinstven Audi S1 E-tron Quattro Hoonitron specijalno za asa ekstremnih ...

Test Volkswagen Amarok PanAmericana

Test Volkswagen Amarok PanAmericana je test druge generacije modela koji se zamalo ugasio već ...

Bliži se otkrivanje novog Renault Espacea

Nakon što je objavio da će njegov novi model nositi naziv Espace, Renault nam ...

Vreme je za Le Mans 2024

Vreme je za Le Mans 2024 koji će biti prepun fabričkih timova i velikih ...