Kawasaki Z900 unapređen za 2025. sa brojnim novinama koje donose performnase, ekonomičnost i bezbednost

Kawasaki Z900 unapređen za 2025.sa brojnim novinama koje donose performnase, ekonomičnost i bezbednost. Kawasakiju bi se i moglo oprostiti što počiva na lovorikama u pogledu Z900, ali je u stvari energija koju je fabrika iz Akashija u Z900 za 2025. godinu uložila znatna. Pojačani sugomi dizajn privlači pažnju oštrim, koji efikasno koristi metalne delove jer nagoveštava i dodatnu oštrinu unapređenog nejkida. Što se tiče pokretačke snage, moćni 4-taktni redni, tečnošću hlađeni četvorotaktni motor szapremine 948 cm3 i dalje ima karakter visokoturažnog agregata, ali sa više snage u režimu srednjih obrtaja uz novi elektronski sistem leptira gasa, dok Kawasakijeva unapređena i visoko sofisticirana elektronika imaja IMU za nadgledanje raznih funkcija.

Za bolje usporavanje, nove prednje kočnice sada imaju nove radijalno postavljene čeljusti sa 4 klipa koje nude linearnu reakciju na dodir kočnice koje svoju snagu prenose na drum preko novih Dunlop Sportmax Q5A pneumatika.

Glavni deo inovativnog prednjeg dela oštrijeg izgleda su novi precizni i kompaktni farovi, plus napredno LED zadnje svetlo. Novi bočni detalji od brušenog aluminijuma i drugi akcenti daju Z900 visokokvalitetan, metalik izgled, dok je novo, udobnije sedište ravnije da omogućava vozaču da se lakše premešta u krivinama i zadrži pažnju na velikom 5-inčnom potpuno digitalnom TFT instrumentu u boji, uz praktičnost elektronskog tempomata kao dela standardne opreme.

Prvi put u Kawasakiju, navigacija radi po principu skretanje-po-skretanje koje može da se prikaže na instrument tabli i omogućavajući vozaču da vidi gde treba da napravi sledeće skretanje, dok kompatibilnost sa Rideologi The App motocikl omogućava vozaču da kontroliše različite funkcije glasovnom komandom.
To još nije sve. U stvari, lista novih funkcija na modelu 2025 proteže se dalje i uključuje ažurirane profile bregastog vratila koji doprinose poboljšanju ekonomičnosti potrošnje plus povećanom obrtnom momentu pri nižim obrtajima i novim podešavanjima ECU-a koja pomažu 16% potencijalnog povećanja uštede goriva uz smanjene emisije CO2 u odnosu na prethodni model. Kawasakijeva KTRC kontrola proklizavanja takođe ima izborne režime snage i integrisane režime vožnje.

Oblik prednjeg dela sedišta je ažuriran debljim uretanom i dve visine sedišta su moguće preko ERGO-FIT visokog sedišta od 830 mm i alternativnog ERGO-FIT niskog sedišta od 810 mm. Ispred vozača, novi aluminijumski debeo upravljač nudi poboljšanu krutost i uliva osećaj ponosa i svrhe. Sugomi dizajn nije samo lice novog Z900. Napredna LED zadnja svetla ima dizajn koji vodi svetlo stvarajući vrhunski, 3D izgled, dok praktična, USB Tipe-C utičnica u kokpitu (standardna oprema na SE modelu) nudi diskretno i praktično mesto za punjenje. Pored standardnog Z900, model Special Edition ima ogibljenje višeg kvaliteta (uključujući Ohlins zadnji amortizer), Brembo komponente prednje kočnice i posebnu boju i grafiku, dok će evropsko tržište takođe imati modele od 70 kW i 35 kW u skladu sa evropskom A2 kategorijom dozvole što za Z 900 Supernaked znači širi krug vozača.
Show Comments