fbpx

Kawasaki Z900 unapređen za 2025.

Kawasaki Z900 unapređen za 2025. sa brojnim novinama koje donose performnase, ekonomičnost i bezbednost

Kawasaki Z900

Kawasaki Z900 unapređen za 2025.sa brojnim novinama koje donose performnase, ekonomičnost i bezbednost. Kawasakiju bi se i moglo oprostiti što počiva na lovorikama u pogledu Z900, ali je u stvari energija koju je fabrika iz Akashija u Z900 za 2025. godinu uložila znatna.  Pojačani sugomi  dizajn privlači pažnju oštrim, koji efikasno koristi metalne delove jer nagoveštava i dodatnu oštrinu unapređenog nejkida. Što se tiče pokretačke snage, moćni 4-taktni redni, tečnošću hlađeni četvorotaktni motor szapremine 948 cm3 i dalje ima karakter visokoturažnog agregata, ali sa više snage u režimu srednjih obrtaja uz novi elektronski sistem leptira gasa, dok Kawasakijeva unapređena i visoko sofisticirana elektronika imaja IMU za nadgledanje raznih funkcija.

Kawasaki Z900

Za bolje usporavanje, nove prednje kočnice sada imaju nove radijalno postavljene čeljusti sa 4 klipa koje nude linearnu reakciju na dodir kočnice koje svoju snagu prenose na drum preko novih Dunlop Sportmax Q5A pneumatika.

Kawasaki Z900

Glavni deo inovativnog prednjeg dela oštrijeg izgleda su novi precizni i kompaktni farovi, plus napredno LED zadnje svetlo. Novi bočni detalji od brušenog aluminijuma i drugi akcenti daju Z900 visokokvalitetan, metalik izgled, dok je novo, udobnije sedište ravnije da omogućava vozaču da se lakše premešta u krivinama i zadrži pažnju na velikom 5-inčnom potpuno digitalnom TFT instrumentu u boji, uz praktičnost elektronskog tempomata kao dela standardne opreme.

Kawasaki Z900 unapređen za 2025.

Prvi put u Kawasakiju, navigacija radi po principu skretanje-po-skretanje koje može da se prikaže na instrument tabli i omogućavajući vozaču da vidi gde treba da napravi sledeće skretanje, dok kompatibilnost sa Rideologi The App motocikl omogućava vozaču da kontroliše različite funkcije glasovnom komandom.
To još nije sve. U stvari, lista novih funkcija na modelu 2025 proteže se dalje i uključuje ažurirane profile bregastog vratila koji doprinose poboljšanju ekonomičnosti potrošnje plus povećanom obrtnom momentu pri nižim obrtajima i novim podešavanjima ECU-a koja pomažu 16% potencijalnog povećanja uštede goriva uz smanjene emisije CO2 u odnosu na prethodni model. Kawasakijeva KTRC kontrola proklizavanja takođe ima izborne režime snage i integrisane režime vožnje.

Kawasaki Z900 unapređen za 2025.

Oblik prednjeg dela sedišta je ažuriran debljim uretanom i dve visine sedišta su moguće preko ERGO-FIT visokog sedišta od 830 mm i alternativnog ERGO-FIT niskog sedišta od 810 mm. Ispred vozača, novi aluminijumski debeo upravljač nudi poboljšanu krutost i uliva osećaj ponosa i svrhe.  Sugomi dizajn nije samo lice novog Z900. Napredna LED zadnja svetla ima dizajn koji vodi svetlo stvarajući vrhunski, 3D izgled, dok praktična, USB Tipe-C utičnica u kokpitu (standardna oprema na SE modelu) nudi diskretno i praktično mesto za punjenje. Pored standardnog Z900, model Special Edition ima ogibljenje višeg kvaliteta (uključujući Ohlins zadnji amortizer), Brembo komponente prednje kočnice i posebnu boju i grafiku, dok će evropsko tržište takođe imati modele od 70 kW i 35 kW u skladu sa evropskom A2 kategorijom dozvole što za Z 900 Supernaked znači širi krug vozača.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer na probi

Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer na probi – upoznali smo model sa kojim ...

Yamaha tvrdi – Petronas SRT je dobio ono što je platio

Franco Morbidelli MotoGP vicešampion sveta iz 2021. godine vozi dve godine stari M1 – ...

Ko je Fabio Kvartararo novi Moto GP šampion?

Ko je Fabio Kvartararo, novi MotoGP šampion sveta i prvi Francuz kojem je to ...

Valentino Rossi bi mogao u Yamaha STR tim?

Valentino Rossi bi mogao da se za za 2021. godinu preseli u satelitski Yamaha ...

MotoGP – Kawasaki i BMW imaju znanje za MotoGP

MotoGP – Kawasaki i BMW imaju znanje i snagu za MotoGP kaže Herve Poncharal ...

MotoGP – ponovo problemi za Marca Marqueza

MotoGP šampion Marc Marquez je na zagrevanju za veliku nagradi Indonezije doživeo pad, a ...