fbpx

KTM je u milionskim gubicima

KTM je u milionskim gubicima, Pierer Mobiliti Grupa ulazi u dobrovoljno restrukturiranje kako bi izbegla bankrot

KTM // Foto Dmotion.rs

KTM je u milionskim gubicima, Pierer Mobiliti Grupa ulazi u dobrovoljno restrukturiranje kako bi izbegla bankrot. Pierer Mobiliti Grupa je objavila da KTM ulazi u dobrovoljno restrukturiranje kako bi izbegao bankrot usred tekućih finansijskih problema u kompaniji. Finansijski problemi KTM-a doveli su do niza drastičnih mera poslednjih meseci, sa smanjenjem upravnog odbora sa šest na dva člana, dok je sprovedeno nekoliko rundi otpuštanja osoblja. Poslednjih nedelja objavljeno je da će KTM otpustiti još 300 zaposlenih, dok će sva proizvodnja biti obustavljena u januaru i februaru. Ove vesti dolaze nakon što su cene akcija Pierer Mobiliti Grupe pale za 90% od svog vrhunca u februaru 2022. godine, pri čemu kompanija ne očekuje da će obezbediti neophodna finansijska sredstva za pokrivanje „visokih trocifrenih miliona“ koji su neophodni za solventnost. Sada će Pierer Mobiliti Grup podneti zahtev za stečaj u Austriji, a brend KTM će biti izdvojen i restrukturiran u pokušaju da se izbegne proglašenje bankrota.

KTM // Foto Dmotion.rs

Kompletna izjava kompanije glasi: „KTM AG, podružnica u potpunom vlasništvu kompanije Pierer Mobiliti AG, podneće zahtev za pokretanje postupka sudskog restrukturiranja sa samoupravom (Sanierungsverfahren unter Eigenvervaltung) 29. novembra 2024. godine. „Potrebe za finansiranjem KTM AG trenutno iznose visoku trocifrenu milionsku cifru. Menadžment ne očekuje da će moći da obezbedi neophodno privremeno finansiranje na vreme. „Izvršni odbor KTM AG odlučio je danas da podnese prijavu za pokretanje postupka sudskog restrukturiranja sa samoupravom nad imovinom KTM AG i njegovih podružnica KTM Components GmbH i KTM F&E GmbH. „Postupak daje mogućnost da se nastavi upravljanje imovinom pod nadzorom i da se KTM Grupa samostalno reorganizuje. Sve ostale podružnice KTM AG, a posebno sve prodajne kompanije, nisu pogođene. „Cilj postupka je usaglašavanje plana reorganizacije sa poveriocima u roku od 90 dana. Redimenzionisanje grupe ne samo da bi trebalo da obezbedi nastavak postojanja KTM Grupe na duži rok, već i da stvori osnovu za izlazak iz procesa jače kompanije. „Redimenzionisanje proizvodnje trebalo bi da dovede do postepenog prilagođavanja viška zaliha u KTM-u i njegovim dilerima u naredne dve godine.

KTM // Foto Dmotion.rs

Ovo će rezultirati smanjenjem operativnih performansi na austrijskim lokacijama u ukupnom iznosu od preko milijardu evra u 2025. i 2026. godini. „Proces restrukturiranja će rezultirati dodatnim potencijalnim gubicima, na primer zbog jednokratnih troškova kao što su neophodni otpisi (npr. za kapitalizovane troškove razvoja) i troškovi za smanjenje osoblja, kao i manjak fiksnih troškova zbog smanjenog poslovanja, učinka i drugih troškova koji proizilaze iz procesa restrukturiranja. „Shodno tome, za tekuću 2024. finansijsku godinu, kompanija očekuje negativan godišnji neto rezultat u veoma visokom trocifrenom milionskom rasponu iz gore navedenih razloga. Izvršni direktor KTM-a Pierer je dodao: „Tokom protekle tri decenije, postali smo najveći evropski proizvođač motocikala. „Mi inspirišemo milione vozača motocikala širom sveta svojim proizvodima. Sada se zaustavljamo za budućnost. KTM brend je moje životno delo i boriću se za njega.” KTM je insistirao tokom prošle nedelje da će se njegov MotoGP projekat nastaviti normalno 2025. uprkos problemima sa novcem kompanije.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

MotoGP – Bagnaiji na Ducatiju pobeda na otvaranju sezone

MotoGP – Bagnaiji na Ducatiju pobeda na otvaranju sezone u Kataru na stazi Lusail ...

Marquez ostaje u Hondi

Spekulacije su se završile brže nego što su počele. Marc Marquez je produžio ugovor ...

Dakar Reli 2022 – uz pomoć sudija Al-Attiyah do pobede

Četvrta etapa Dakar Relija 2022 pripala je Nasseru Al-Attiyahu, ali tek nakon što je ...

Turbo Suzuki – možda

Suzuki već neko vreme koketira sa idejom o povratku turbo kompresora u motocikl. Još ...

MotoGP – Bagnaiji pobeda u Japanu

MotoGP – Bagnaiji pobeda u Japanu na stazi Mobility Resort Motegi poznatijoj kao twin ...

MotoGP – Honda bez Marqueza u Argentini

MotoGP tim HRC saopštio je da na Velikoj nagradi Argentine, neće moći da računa ...