fbpx

Recaro Automotive je spašen od bankrota

Recaro Automotive je spašen od bankrota nakon što je italijanska kompanija potpisala investicioni ugovor

Recaro Automotive

Recaro Automotive je spašen od bankrota nakon što je italijanska kompanija potpisala investicioni ugovor. Recaro, nemačka kompanija je u julu podnela zahtev za bankrot. Ipak, širom sveta poznato ime će nastaviti da postoji. Italijanski proizvođač delova se umešao da ga zadrži na površini. Recaro Automotive GmbH je spasen od bankrota. Italijanska kompanija Proma Group potpisala je investicioni ugovor sa nemačkim proizvođačem sedišta, a novi tandem je već započeo prelazni period za preuzimanje kontrole nad poslovanjem. Proma je saopštila da će zadržati nekoliko prvobitnih zaposlenih kako bi „obezbedila nesmetaniju tranziciju podrške kako bi se zadovoljile potrebe kupaca“. Recaro će ponovo imati na raspolaganju sedišta za naknadnu ugradnju od sledećeg meseca, kada će takođe preneti proizvodnju sedišta za prvu ugradnju u Italiju kako bi započeo proizvodnju prvih novih sedišta.

Recaro Automotive

Nemačka kompanija je krajem jula podnela zahtev za stečaj nakon što se suočila sa “značajnim finansijskim poteškoćama”, a sumnja se da je pre nekoliko meseci izazvala obustavu proizvodnje terenca Ineos Grenadiera, koji u fabričkoj ugradnji ima upravo Recaro sedišta. „Naša investicija u Recaro Automotive će ojačati našu sposobnost da isporučimo vrhunski proizvod za sedenje, uz prihvatanje najsavremenijih inovacija u automobilskom sektoru“, rekao je izvršni direktor Proma grupe Luka Pino.
Proma Group je specijalizovana za izradu različitih automobilskih komponenti, struktura sedišta, sklopova karoserije i komponenti oslanjanja. Zapošljava 5.000 ljudi koji rade u 25 fabrika na tri kontinenta. Recaroove operacije u Severnoj Americi i Japanu nastavljaju da rade bez prekida. Recaro nije bio jedini u industriji koji se suočio sa poremećajem u 2024. Proizvođač točkova BBS i radionica entuzijasta Hoonigan takođe su podneli zahtev za bankrot ove godine. Nadamo se da će obe ove firme uspeti da se izbore sa tim lako kao i čuveni proizvođač sedišta.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Mercedes-AMG E53 predstavljen sa plug-in pogonom

Mercedes-AMG E53 predstavljen sa plug-in pogonom u novoj generaciji sa mnogo snage i bez ...

e-POWER – Nissanov jedinstveni elektrifikovani pogonski sklop

e-POWER: Nissanov jedinstveni elektrifikovani pogonski sklop, bez potrebe za punjenjem na utičnici Nissanov smeli ...

Novi Focus RS bi mogao biti hibrid sa preko 400 KS

Proizvodnja aktuelnog Forda Focusa RS prestaje 6. aprila, ali bi nova generacija mogla stići ...

Novi Audi A7 tajno oružje

Audi A7 koji je u Detroitu upravo prikazan u svojoj drugoj generaciji, zvaničnici fabrike ...

Potpisano – Hamilton ostaje u Mercedes-AMG Formula 1 timu

Da li je samo marketinški trik ili su stvarno bili teški pregovori nikada nećemo ...

Musk tvrdi da još dve verzije Modela 3 stižu u julu

CEO Tesle, Elon Musk, je na svom Twitter nalogu objavio da će porudžbine za ...