fbpx

Chevrolet Corvette osvežen za 2026. godinu

Chevrolet Corvette osvežen za 2026. godinu uz praktično novi enterijer i brojne dodatne novine među opcijama

Chevrolet Corvette

Chevrolet Corvette osvežen za 2026. godinu uz praktično novi enterijer i brojne dodatne novine među opcijama, ali i ZR1 sa 1064 KS. Najveća promena je, nesumnjivo, kompletno preuređenje enterijera, koje odbacuje kontroverzni „zid sa prekidačima“ u korist tradicionalnijeg rasporeda. Ali postoji još jedna promena koju vredi pomenuti – opcione kočione čeljusti sa čak 10 klipova. U Chevroletovom saopštenju koje opisuje karakteristike Corvette za 2026. godinu nalazi se napomena o opcionom ZTK Track Performance paketu za ZR1, koji se odnosi na kočnice.

Chevrolet Corvette ZR1 Coupe sa ZTK Performance Package

Pored čvršćeg ogibljenja i Michelin Pilot Sport Cup 2R guma, paket dodaje set ogromnih kočionih čeljusti sa 10 klipova napred i šestoklipnih čeljusti pozadi, za koje je dobavljač Alcon. Naravno, diskovi su ugljenično-keramičkih materijala. Oni, zajedno sa čeljustima, su najveći ikada ponuđeni na serijskom modelu Corvette, prema Ševroletovoj napomeni. Nije objavljen prečnik diskova, mada je lako zamisliti da su veći od doskova koje stežu manje šetoklipne čeljusti napred i četvoroklipne pozadi, koje se nalaze na standardnom ZR1.

Chevrolet Corvette

Doći do sistema kočionih čeljusti sa 10 klipova za vaš ZR1 neće biti jeftino. ZTK paket košta 1.500 dolara, ali da biste ga imali, morate da izaberete i ZR1 Carbon Fiber Aero paket, za dodatnih 8.495 dolara. To znači da ćete morati da izdvojite dodatnih 10 hiljada dolara za komplet velikih kočnica. Sa druge strane, Corvette ZR1 za jedan super automobil sa 1.000 konjskih snaga, i ne košta mnogo.

Chevrolet Corvette

Čak i sa ta dva gore pomenuta paketa, ZR1 košta manje od 190.000 dolara, što naravno nije malo novca, ali je mnogo jeftinije od snagom uporedivih Ferrarija ili Lamborghinija. Corvette ostaje ubica giganta. Inače, Chevrolet nije prvi brend koji je ugradio kočione čeljusti sa 10 klipova na svoje sportske automobile. Audi, Bentli i Porsche koriste kočnice sa 10 klipova i ugljenično-keramičkim diskovima na svojim teškim modelima, kao što su RS6 Avant, Continental GT Speed i 911 Turbo S.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Nissan vraća svoj legendarni RB26DETT motor u proizvodnju

Nissanov šestocilindarski twin-turbo motor, pod oznakom RB26DETT, dostigao je legendarni status, a uskoro se ...

Otkriven Mercedes-AMG S63 E Performance

Otkriven je Mercedes-AMG S63 E Performance i najsnažnija je S Klasa ikada sa 800 ...

Red Bull i Honda službeno počeli pregovore

Tokom GP vikenda u Bakuu, Red Bull i Honda su počeli zvanične razgovore Kako ...

Legendarni Syclone se vratio kao GMC Canyon sa 455 KS

U vreme kada pickupovi nisu bili statusni simboli već radne mašine, GMC je stvorio ...

Toyota ima rešenje za zaboravne vozače

Toyota će uskoro u svoje modele ugrađivati sisteme koji će povećati bezbednost od zaboravnih ...