Chevrolet Corvette osvežen za 2026. godinu uz praktično novi enterijer i brojne dodatne novine među opcijama

Chevrolet Corvette osvežen za 2026. godinu uz praktično novi enterijer i brojne dodatne novine među opcijama, ali i ZR1 sa 1064 KS. Najveća promena je, nesumnjivo, kompletno preuređenje enterijera, koje odbacuje kontroverzni „zid sa prekidačima“ u korist tradicionalnijeg rasporeda. Ali postoji još jedna promena koju vredi pomenuti – opcione kočione čeljusti sa čak 10 klipova. U Chevroletovom saopštenju koje opisuje karakteristike Corvette za 2026. godinu nalazi se napomena o opcionom ZTK Track Performance paketu za ZR1, koji se odnosi na kočnice.

Pored čvršćeg ogibljenja i Michelin Pilot Sport Cup 2R guma, paket dodaje set ogromnih kočionih čeljusti sa 10 klipova napred i šestoklipnih čeljusti pozadi, za koje je dobavljač Alcon. Naravno, diskovi su ugljenično-keramičkih materijala. Oni, zajedno sa čeljustima, su najveći ikada ponuđeni na serijskom modelu Corvette, prema Ševroletovoj napomeni. Nije objavljen prečnik diskova, mada je lako zamisliti da su veći od doskova koje stežu manje šetoklipne čeljusti napred i četvoroklipne pozadi, koje se nalaze na standardnom ZR1.

Doći do sistema kočionih čeljusti sa 10 klipova za vaš ZR1 neće biti jeftino. ZTK paket košta 1.500 dolara, ali da biste ga imali, morate da izaberete i ZR1 Carbon Fiber Aero paket, za dodatnih 8.495 dolara. To znači da ćete morati da izdvojite dodatnih 10 hiljada dolara za komplet velikih kočnica. Sa druge strane, Corvette ZR1 za jedan super automobil sa 1.000 konjskih snaga, i ne košta mnogo.

Čak i sa ta dva gore pomenuta paketa, ZR1 košta manje od 190.000 dolara, što naravno nije malo novca, ali je mnogo jeftinije od snagom uporedivih Ferrarija ili Lamborghinija. Corvette ostaje ubica giganta. Inače, Chevrolet nije prvi brend koji je ugradio kočione čeljusti sa 10 klipova na svoje sportske automobile. Audi, Bentli i Porsche koriste kočnice sa 10 klipova i ugljenično-keramičkim diskovima na svojim teškim modelima, kao što su RS6 Avant, Continental GT Speed i 911 Turbo S.
Show Comments