fbpx

Ograničena serija varijante Stinger GTS nedavno predstavljena u New Yorku

Foto: KIA

Od svojeg predstavljanja pre dve godine Kia Stinger je brzo iiborio svoje mesto na tržštu sportskih limuzina, zbog čega je Kia nedavno na salonu automobila u Njujorku predstavila najpotentniju verziju do sada. Posebna serija Stinger GTS, ograničena na samo 800 primeraka, sa novim dinamičnim pogonom na 4 točka (D-AWD) stiže na puteve i kupcima će nuditi još sportskiju vožnju. Sa sportom inspirisanim stilskim elementima, koji između ostalog uključuju delove od ugljeničnih vlakana i novu atraktivnu boju za privlačenje još više pogleda, ograničena serija GTS namenjena je automobilskim entuzijastima, uz novorazvijeni D-AWD pogon.

Foto: KIA

U vrlo kratkom periodu otkako se Stinger na tržištu afirmisao kao pravi igrač u razredu sportskih limuzina, međutim Albert Bierman, vođa istraživanja i razvoja (do dolaska u Kiju vođa M odeljenja u BMW-u), uz brojne pohvale i nagrade koje je Stinger osvojio, težio je nečemu višem. Rezultat je nova varijanta Stingerovog pogona na 4 točka, koji su začinili pravim genetskim kodom zadnjeg pogona. Radi se o D-AWD sistemu, koji su razvili kako bi popunio prazninu u ponašanju između Stingera GT sa pogonom na 4 točka (AWD) i zadnjim pogonom (RWD).

Foto: KIA

Tehnički detalja o ograničenoj seriji Stinger GTS
– Mehanička blokada diferencijala je dodata D-AWD sistemu, koji je namenjen unapređenju trakcije i boljoj distribuciji snage između zadnjih točkova, kada sistem prepoznaje gubitak trakcije
– Izbor načina vožnje (Drive Mode Select) povećava dinamiku zadnjeg pogona
o Način Comfort šalje 60 posto snage na zadnje točkove za veći osećaj stabilnosti
o Način Sport šalje 80 posto snage na zadnje točkove za sportskiju vožnju
o Način Drift šalje 100 posto snage na zadnje točkove i održava u istoj brzini bez menjanja u višu brzinu
– Nova logika kontrole
o Kontrola proklizavanja i prepoznavanje „kontre” prlikom preupravljanja
o Šema menjanja brzina
o Kontrola stabilnosti
Stinger GTS, koji je raspoloživ u varijantama D-AWD ili RWD, zadržao je Stingerovu GT snagu ispod poklopca motora. V6 twin turbo od 3.3 litre ima 365 KS, i maksimalni obrtni moment od 510 Nm, sa prnosom snage preko osmostepenog automatskog menjača.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Test Toyota Corolla Cross 2.0 HSD AWD-i

Toyota Corolla Cross 2.0 HSD AWD-i još jedan je član crossover porodice japanskog giganta ...

Ko su i koliko najbolje plaćeni vozači Formule 1

Da vozači Formule 1 odlično zarađuju nije tajna, ali ko su najplaćeniji i koliko ...

Ford 1.0 EcoBoost međunarodni motor godine

Fordov 1,0 EcoBoost motor proglašen je za Međunarodni motor godine u kategoriji “Najbolji motor ...

Škoda pretpremijerno predstavila Kodiaq vRS

Škoda je, dan pred zvaničnu premijeru na Sajmu automobila u Parizu, otkrila vRS verziju ...

British Motors predstavio novi Range Rover Sport

British Motors je u Srbiji zvanično predstavio potpuno novu treću generaciju modela Range Rover ...

Audi sve manje krije Q8

Audi sve manje krije svoj Q8 koji će premijeru imati tokom ove godine, i ...