fbpx

Mazda BT-50 se vratila u trećoj generaciji

Nakon nekoliko godina u ilegali, Mazda se trećom generacijom BT-50 vratila u pick-up segment i to na novoj osnovi

Foto: Mazda

Nakon nekoliko godina u “ilegali” sa pick-upom, segmentom u kojem je godinama bila prisutna, Mazda je predstavila treću generaciju svog širom sveta poznatog BT-50. Možda simbolično najavljujući koje će biti glavno tržište ovog modela, Mazda je novi BT-50 premijerno ali online prikazala iz Australije, iako to ne znači da će se prodavati širom sveta. Doduše, ono što zvanično vidimo i jeste BT-50, spacifikacija za tržište Australije, pa je moguće da će se evropsle verzije razlkovati u nekim detaljima.

Foto: Mazda

Dimenzije karoserije su 5,280mm×1,870mm×1,790mm, a međuosovinski razmak 3.125mm, uz standardne točkove i pneumatike dimenzija 265 60R18. Nosivost double cab verzije je 1.065 kilograma, a maksimalna težina prikolice je 3.500 kilograma.
Kao što smo predvideli i najavili, BT-50 je dizajn prednje dela karoserije preuzeo od SUV-a CX-9, a za početak prodaje, ili barem prezentaciju, predstavljen je samo u double-cab verziji sa pet sedišta. Znalo se unapred i da Mazda BT-50 menja svoju platformu. Umesto dosadašnje koju je delio sa Ford Rangerom, BT-50 je postavljen na šasiju, donji postroj i pogonski sistem koji preuzima od Isuzu D-Maxa. Samim tim, otišao je i dosadašnji fordov motor, a uselio se novi četvorocilindarski 3.0 turbodizel sa 190KS pri 3.600 o/min i maksimalnih 450 Nm u rasponu od 1.600 do 2.600 o/min. Prenos snage u obe verzije sa zadnjim ili 4×4 pogonom je preko šestostepenog manuelnog menjača ili opcionog šestostepenog automatika. Očekuje se da do kraja tekuće ili naredne godine Mazda BT-50 dobije i manji i slabiji 1.9 litarski turbodizel za jeftinije verzije.

Foto: Mazda

Iako deli 9.0” ekran infotejmenta i komande klime i provetravanja kabine sa novim D-Maxom koji je predstavljen prošle godine, Marda je u svom stilu dizajnirala kompletan enterijer.
Uz zvaničnu premijeru svog novog pick-upa, Mazda još nije navela cene modela, kao ni kojom dinamikom će stizati u salone širom sveta.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Tata nudi JLR BMW-u i Geelyju

Grupa Tata traži partnera za Jaguar Land Rover, i već je sa ponudom prišla ...

Teemu Suninen vodi na Švedskom reliju

Po prvi put u životu Teemu Suninen vodi na jednom WRC reliju, dok se ...

Bugatti Mistral Roadster za oproštaj od W16

Bugatti Mistral Roadster je predstavljen na Pebble Beachu, i oproštaj je od legendarnog quad-turbo ...

Renault traži harmoniju svih zvukova u automobilu

Zašto ulažemo napore da bismo stvorili zvukove koji se čuju samo u automobilu? O ...

Mercedes vidi veliku zaradu u online servisima

Mercedes vidi online servise i AI sisteme za automobile profitabilne podjednako kao i prodaju ...

Svaki novi Volvo će biti ograničen na 180 km/h od 2020.

Počevši od 2020., svaki novi Volvo automobil će imati ograničenu maksimalnu brzinu od 180 ...