fbpx

Mazda BT-50 se vratila u trećoj generaciji

Nakon nekoliko godina u ilegali, Mazda se trećom generacijom BT-50 vratila u pick-up segment i to na novoj osnovi

Foto: Mazda

Nakon nekoliko godina u “ilegali” sa pick-upom, segmentom u kojem je godinama bila prisutna, Mazda je predstavila treću generaciju svog širom sveta poznatog BT-50. Možda simbolično najavljujući koje će biti glavno tržište ovog modela, Mazda je novi BT-50 premijerno ali online prikazala iz Australije, iako to ne znači da će se prodavati širom sveta. Doduše, ono što zvanično vidimo i jeste BT-50, spacifikacija za tržište Australije, pa je moguće da će se evropsle verzije razlkovati u nekim detaljima.

Foto: Mazda

Dimenzije karoserije su 5,280mm×1,870mm×1,790mm, a međuosovinski razmak 3.125mm, uz standardne točkove i pneumatike dimenzija 265 60R18. Nosivost double cab verzije je 1.065 kilograma, a maksimalna težina prikolice je 3.500 kilograma.
Kao što smo predvideli i najavili, BT-50 je dizajn prednje dela karoserije preuzeo od SUV-a CX-9, a za početak prodaje, ili barem prezentaciju, predstavljen je samo u double-cab verziji sa pet sedišta. Znalo se unapred i da Mazda BT-50 menja svoju platformu. Umesto dosadašnje koju je delio sa Ford Rangerom, BT-50 je postavljen na šasiju, donji postroj i pogonski sistem koji preuzima od Isuzu D-Maxa. Samim tim, otišao je i dosadašnji fordov motor, a uselio se novi četvorocilindarski 3.0 turbodizel sa 190KS pri 3.600 o/min i maksimalnih 450 Nm u rasponu od 1.600 do 2.600 o/min. Prenos snage u obe verzije sa zadnjim ili 4×4 pogonom je preko šestostepenog manuelnog menjača ili opcionog šestostepenog automatika. Očekuje se da do kraja tekuće ili naredne godine Mazda BT-50 dobije i manji i slabiji 1.9 litarski turbodizel za jeftinije verzije.

Foto: Mazda

Iako deli 9.0” ekran infotejmenta i komande klime i provetravanja kabine sa novim D-Maxom koji je predstavljen prošle godine, Marda je u svom stilu dizajnirala kompletan enterijer.
Uz zvaničnu premijeru svog novog pick-upa, Mazda još nije navela cene modela, kao ni kojom dinamikom će stizati u salone širom sveta.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Faraday Future opet u finansijskim problemima

Čini se da stvari za Faraday Future kreću opet nizbrdo, jer se startup za ...

Šef Bugattija potpuno odbacio mogućnost SUV modela

Nakon više godina špekulacija, šef Bugattija, Stephan Winkelmann, dao je konačan odgovor u vezi ...

I legenda dobila elektro motor

Jaguar E-type, kojeg je Enzo Ferrri proglasio najlepšim automobilom na svetu, dobio je svoje ...

Nissan vraća svoj legendarni RB26DETT motor u proizvodnju

Nissanov šestocilindarski twin-turbo motor, pod oznakom RB26DETT, dostigao je legendarni status, a uskoro se ...

Porsche zvanično odustao od dizel motora

Porsche nije uspeo da izbegne skorašnji skandal u vezi emisije štetnih gasova, povezan sa ...

Audi predstavio PB18 e-tron električni super automobil

Audi je, pred zvanično otkrivanje E-Tron SUV-a, iskoristio priliku da na Laguna Seca trkačkoj ...