fbpx

Kinezi kupuju kompletan Aston Martin sa F1 timom?

Krajem prošle nedelje pojavila se šokantna vest da kineski BYD Auto Company kupuje kompletan Aston Martin

Foto: Aston Martin press office

Krajem prošle nedelje kineski finansijsko poslovni web portal objavio je vest da takođe kineska kompanija BYD Auto Company želi da kupi kompletan Aston Martin. Šta više, portal je naveo i brojku od 4.6 milijardi evra, koliko je kineski gigant spreman da uloži u britansku sportsku marku, uključujući i od 1. januara 2021. aktivni Aston Martin Formula 1 tim. Isti portal objavio je i tvrdnju da je poslovni plan BYD Auto Company, predvideo ekspanziju električnih vozila u Evropi kroz marku Aston Martin.

Foto: Aston Martin press office

Kanadski milijarder Lawrence Stroll koji je uz investicioni konzorcijum koji predvodi većinski vlasnik Aston Martina, oštro je reagovao na ovo vest izjavo da je to obično “sr…e”, i totalno netačna informacija. PR šef Aston Martin Formula 1 tima koji je preneo komentar šefa dodao je i da je Stroll veoma uzbuđen oko povratka marke Aston Martin na staze Formule 1, i da ceo projekat vidi kao dugoročnu i uspešnu operaciju. Pored toga, Stroll je dodao i da su Formula 1 tim i proizvodnja automobila potpuno odvojene kompanije.

Foto: Aston Martin press office

Stroll, za kojeg će u zelenom bolidu, pored njegovog sina voziti Sebastian Vettel, kaže da je ponosan što legendarnu marku vraća tamo gde pripada, na trkačku stazu, koja je kroz istoriju bila važan deo marke. “Povratak Aston Martina u Formulu 1 nakon 60 godina odsustva biće i važan datum koji će ostati upisan u istoriju auto sporta”, kaže Stroll i dodaje da je Formula 1 arena u kojoj su se borili najveći i najbolji proizvođači u auto industriji, i samim tim je uzbudljiv izazov, a u koji se vraća legendarna britanska sportska marka.

Foto: Aston Martin press office

“Jasno i jednostavno, Aston Martin pripada Formuli 1”, kaže Stroll, samo ne treba zaboraviti da je svoje milijarde zaradio tako što je kupovao velike ali posrnule modne marke, veštim poslovnim potezima ih vraćao na noge i potom ih prodavao. Ne treba zameriti nikome ko sličan scenario vidi i u investiciji Strolla u Aston Martin. Doduše, verovatno tek nakon što njegov sin Lance prestane da se zanima za Formulu 1.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Kia bez SUS motora u Evropi već od 2035. godine

Kia je upravo najavila planove da će prestati sa prodajom automobila sa SUS motorima ...

Mazda “pokazala” Vision Study Model

Mazda je u svom zvaničnom video kanalu u Japanu “predstavila” Vision Study Model, koji ...

Faraday Future sklopio prvu karoseriju modela FF 91

Faraday Future je obezbedio fabriku za sklapanje automobila u Kaliforniji prošle godine sa ciljem ...

Premijeno u Beogradu – Volkswagen ID.Buzz

Kompanija Porsche Srbija i Crna Gora uz premijeru u Srbiji modela ID.Buzz predstavlja najatraktivnije ...

Ambiciozno – DS protiv BMW-a

Od kada je postao zasebna marka DS pokušava da se potpuno odvoji od matične ...

Renault drastično povećao platu šefu kompanije

Renault je odlučio da novog šefa kompanije Lucu de Mea nagradi sa 57% većom ...