fbpx

Volkswagen razmatra mogućnost SUV-a na platformi Amaroka

Volkswagen razmatra mogućnost razvoja električnog SUV-a koji bi koristio platformu novog Amaroka, što znači da bi imao šasiju

Volkswagen razmatra mogućnost razvoja potpuno novog električnog modela koji bi se oslanjao na već poznate elemente. Iako su nedavno iz Wolfsburga stizale informacije da Volkswagen nije zainteresovan za SUV verziju Amaroka, sada su se informacije promenile. Petr Sulc, jedan od visoko pozicioniranih i informisanih predstavnika marke Volkswagen rekao je da će kompanija ponovo razmisliti o SUV verziji pick-upa Amarok, i da bi porodična verzija ovog u osnovi radnog vozila imala smisla i kupaca.
Šta više, poznato je da Volkswagen radi na razvoju električne verzije Amaroka, koji deli platformu sa modelom Ford Ranger i proizvodi se u istom pogonu. Ukoliko bi se razvojni troškovi Amorka i SUV-a podelili, ispostavlja se da bi VW u svojoj ponudi imao još jedan model, a čiji razvoj ne bi basnoslovno koštao. Ford će taktiku deljenja platforme uraditi među svojim modelima Ranger i Everest, a Volkswagen, ukoliko se bude odlučio za SUV svakako će sačekati da Everest, električni SUV bude završen i predstavljen.
Iz Volkswagena poručuju da robusni SUV nije razmatran u pregovorima o tehničkom partnerstvu sa Fordom. Međutim, ukoliko bi se VW odlučio na veliki električni SUV, proširenje saradnje sa Fordom ima smisla.
Petr Sulc je pojasnio da električni SUV na bazi Amaroka ne bi bo u sukobu sa modelom Scaut koji se priprema kao pick-up i SUV, ali samo za američko tržište za 2026. godinu. Ukoliko bude došlo do Amarok SUV-a, radilo bi se o globalnom električnom modelu sa šasijom, a ne samonosećom karoserijom.
Dok čekamo na preciznije informacije o mogućoj konverziji Amaroka u SUV, Volkswagen je najavio da planira lansiranje SUV modela na svojoj električnoj MEB+ platformi, što znači verziji sa povećanom autonomijom. Za sada, VW svoj budući i za sada tajanstveni SUV deklariše kao velikoserijski model koji će se proizvoditi u Wolfsburgu, uporedo sa ID.4 i ID.5 modelima. Za sada postoji najava da će novi SUV okvirno biti dimenzija aktuelnog Tiguana i da će na tržište stići 2025. godine, ali da će pre toga u prilagođavanje proizvodnih pogona biti uloženo 460 miliona evra.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Formula 1 – Verstappenu pol pozicija u Kini

Formula 1 – Verstappenu pol pozicija u Kini nakon zanimljivih i neizvesnih kvalifikacija sa ...

Aston Martin je platio visoku cenu za probleme

Aston Martin je platio visoku cenu za probleme sa softverom koji je uslovio kašnjenje ...

Honda u problemima sa proizvodnom

Honda je u problemima sa dobavljačima delova i komponenti i drastično smanjuje proizvodnju u ...

Newey se vratio na posao nakon udesa na biciklu

Po monogima jedan od najboljih aktivnih konstruktora bolida Formule 1, Adrian Newey vratio se ...

Formula 1 – Velika nagrada Japana

Trka Formule 1 za Veliku nagradu Japana, 18. sezone 2022 vozi se na stazi ...

El Diablo ponovo najbrži u Moto GP kvalifikacijama

Fabio Quartararo na privatnoj Yamahi osvojio je pol poziciju u dramatičnim kvalifikacijama za Veliku ...