Jaguar Land Rover i zvanično je postao JLR, a predstavljeni su i novi logotipi pod kojima će britanska marka raditi
Jaguar Land Rover i zvanično je postao JLR, a predstavljeni su i novi logotipi pod kojima će britanska marka raditi. To znači da od 1. juna ove godine Jaguar Land Rover više ne postoji, naravno samo pod dosadašnjim imenom. Britanski proizvođač sada se i službeno zove JLR i ne treba nogo maše da bi se shvatilo da je do sadašnja neslužbena skraćenica postala zvanično ime kompanije. Ujedno, to znači i da je kompanija dobila i potpuno novi korporativni identitet.
O promeni imena Jaguar Land Rovera već smo pisali pre nešto više od mesec dana, a ovaj potez deo je „Reimagine“ strategije transformacije marke, u koju će biti tokom narednih nekoliko godina uloženo oko 18 milijardi evra. Naravno, iza promene imena i vizuelnog identiteta pod Reimagine strategijom nalazi se mnogo više toga, uključujući transformacije proizvodnih pogona koji se prilagođavaju za električnu budućnost JLR modelne ponude.
Već znamo da će naredna ELR platforma za električne SUV model nositi novi Range Rover koji se priprema za 2025. godinu. Iz „boksa“ marke Jaguar stići će nova JEA platforma na kojoj će se naći tri nova modela uključujući i GT sa četvora vrata, a koji će imati više snage nego što je ikada do sada imao jedan Jaguar.
Trenutno, fokus britanske marke je na brendiranju, Već sada se na zvaničnim portalima vidi da se oznaka Land Rover smanjila i prešla u drugi plan, a u prvi plan su iskočili Defender, Discovery i Range Rover kao marke porodica modela. Naravno, kompanija se neće odreći istorije koja traje već 75 godina i na SUV modelima će i dalje stajati ime Land Rover.
Profesor, Ser Gerry McGovern kreativni direktor JLR-a objašnjava: “ Ključno ra Reimagine strategiju je formiranje “Kuće Marki”, što je prirodna evolucija sa ciljem da apostrofira i uzdgne jedinstvenost i karakter britanskih marki. Naša krajnja ambicija je da izgradimo zaista emocionalno privlačna iskustva za naše klijente koja će, vremenom, izgraditi dugoročnu visoku vrednost za naše brendove i dugoročnu održivost za JLR kao kompaniju”.
Show Comments