fbpx

Lamborghini Urus SE je uzbudljivi PHEV

Lamborghini Urus SE je uzbudljivi PHEV sa preko 800 KS, baterijom od 25 kWh i EV vožnjom do 50 kilometara i 130 km/h

Lamborghini Urus SE // Foto Lamborghini media

Lamborghini Urus SE je uzbudljivi PHEV sa preko 800 KS, baterijom od 25 kWh i EV vožnjom do 50 kilometara i 130 km/h. Pozovite Lamborghini da napravi plug-in hibridni SUV uzbudljivim! Novi Urus SE je elektrifikovana verzija najprodavanijeg modela kompanije, a sada je sa još više snage i brzine. Iako PHEV konfiguracija obično podrazumeva smanjeni SUS motor, ovde to nije slučaj. Twinturbo 4,0-litarski V-8 je ostao a dopunjen je elektromotorom. Električni “pomoćnik” smešten u kućište osmostepenog automatskog menjača, a doprinosi sa 192 KS i 483 Nm obrtnog momenta.

Lamborghini Urus SE // Foto Lamborghini media

Benzinski motor je ostao na impresivnih 620 KS i 800 Nm. U kombinaciji, oba motora isporučuju ukupnu sistemsku snagu od 800 KS pri 6.000 o/min i 900 Nm već od 1.750 o/min. U poređenju sa Urusom S, novi SE je za 0,1 sekundu brži u ubrzanju do 100 km/h, ispunjavajući zadatak za 3,4 sekunde. Vredi napomenuti da je Performante i dalje najbrži u porudici Urus, sa 3,3 sekunde. Novi „Razjareni bik“ dostiže 200 km/h za 11,4 sekunde, ili 1,1 sekundu pre verzije sa benzinskim motorm, ali 0,1 sekundu pre vatrenog Urus Performantea. Ipak Lamborghini Urus SE može da se zaleti sve do 313 km/h, što ga čini malo bržim od oba modela sa V8 benzincem.

Lamborghini Urus SE // Foto Lamborghini media

Lamborghini Urus SE dolazi sa litijum-jonskom baterijom od 25,7 kWh koja je postavljena ispod poda, a iznad elektronski kontrolisanog diferencijala. Kapacitetom je dovoljna za preko 50 kilometara čistog električnog dometa. Vožen u EV režimu, SUV dostiže maksimalnu brzinu od 130 km/h. Nakon toga, V8 se automatski aktivira. Lamborghini ide toliko daleko da kaže da su emisije smanjene za 80 % u poređenju sa modelom pogonjenim benzincem.

Lamborghini Urus SE // Foto Lamborghini media

Sa Urus SE plug-in hibridnim modelo, Lamborghini koristi priliku da svom odlično prodavanom SUV-u doda i malo osveženja, iako formalno nije restilizacija modela. Unapređeni matrix LED farovi sada imaju potpis dnevnog svetla koji prati bikov rep, ili barem tako tvrdi proizvođač. Postoje i diskretne promene na prednjem delu u elementima dizajna koji su izvedeni iz Revuelto superautomobila.

Lamborghini Urus SE // Foto Lamborghini media

Zadnji deo očigledno dizajnom, a pre svega aerodinamikom sledi Gallardo i povećava nizgonsku silu za 35 procenata u poređenju sa Urusom S. Lambo će prodavati elektrificirani SUV sa novim točkovima od 23 inča, preko 100 opcija boja karoserije i čak 47 tema za unutrašnjost. Ako vam nijedan od njih ne zagolica, postoji i program Ad Personam za jednokratne verzije, ali samo pod uslovom da vaš bankovni račun to može da podnese.

Lamborghini Urus SE // Foto Lamborghini media

Urus SE dolazi sa parom ekrana od 12,3 inča i četiri nova režima za izbor: EV Drive, Hibrid, Performance i Recharge. Oni su dodati na uobičajene modove – Strada, Sport, Corsa, Neve, Sabbia i Terra. Pitamo se da li je slična V8 PHEV pogonska konfiguracija takođe planirana za naslednika modela Huracan koja dolazi kasnije ove godine.

Lamborghini Urus SE // Foto Lamborghini media

Već znamo da Lamborghini povlači V10, sa planovima za dodatno smanjenje u budućnosti. Što se tiče Urusa, Lamborghini je već potvrdio da će model druge generacije biti isključivo EV kada bude lansiran 2029. Dakle, ako želite egzotični SUV na gas legendarnog italijanskog brenda, naručite odmah.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Dacia Spring Electric debitovala kao najpristupačniji EV u Evropi

Dacia Spring Electric je zvanično krenula u prodaju u Francuskoj, po ceni od 12,403 ...

Pojavio se drugi trejler filma Ford protiv Ferrarija

Ako je suditi po trejleru filma Ford v Ferrari, stiže nam zanimljivo ostvarenje sa ...

Počela prodaja Renault Captura u Srbiji

U Srbiji je počela prodaja nove generacije Renault Captura, znatno veće i tehnološki naprednije ...

Formula 1 – Sauber postaje Audi fabrički tim

Formula 1 – zvanično je potvrđeno ono o čemu se dugo spekulisalo, Sauber postaje ...

Dakar Reli 2022 – taktika je pun gas

Treći dan Dakar relija pokazao je da je najbolja taktika pun gas – Sebastien ...