fbpx

Formula 1 – Renault završava sa F1 motorima

Formula 1 – Renault završava sa F1 motorima od kraja sledeće sezone, zvanično je objavio francuski proizvođač

Formula 1 – Renault završiava sa F1 motorima / Apine A524 // Foto: Alpine Formula 1 Team media

Formula 1 – Renault završava sa F1 motorima od kraja sledeće sezone, zvanično je objavio francuski proizvođač. Renault je zvanično potvrdio da će njegov program motora za Formulu 1 prestati krajem 2025. godine. Alpine, tim francuskog proizvođača sa sedištem u Enstoneu postaće kupac pogonskih jedinica od 2026. i očekuje se da će preuzeti Mercedesove pogonske jedinice po novim pravilima za F1 motore, koji stupaju na scenu 2026. godine.
Objekat u Viri-Chatillon će biti transformisan u „Alpine Hipertech“, fokusirajući se na tehnologiju električnih motora proizvođača i projekte drumskih automobila. „Menadžment Alpine-a potvrđuje svoj projekat transformacije lokacije u centar inženjerske i visokotehnološke izvrsnosti do kraja 2024. godine“, navodi se u saopštenju iz Alpine.
„Aktivnosti Formule 1 u Viriju, isključujući razvoj novog motora, nastaviće se do kraja sezone 2025. godime. Renault je proizvodio F1 motore tokom većeg dela poslednjih skro pet decenija od prvog ulaska u Formulu 1 1977. godine. Mesecima se pričalo se da će Renault prestati da proizvodi F1 pogonske jedinice i sve teže i sa manje uspeha se borio sa rivalima Mercedesom, Ferarijem i Hondom otkako su V6 hibridni agregati predstavljeni 2014.

Formula 1 – Renault završiava sa F1 motorima / Alpine A524 // Foto: Alpine Formula 1 Team media

„Stvaranje ovog Hipertech Alpine centra ključno je za razvojnu strategiju marke Alpine, ali i šire za inovativnu strategiju cele Renault Grupe“, rekao je izvršni direktor Alpine Philippe Krief. „Ovo je prekretnica u istoriji lokacije Viri-Chatillon, koja će obezbediti kontinuitet savoir-faire-a i uključivanje njegovih retkih veština u ambicioznu budućnost Grupe, istovremeno jačajući poziciju Alpine kao ‘garaže inovacija’. „Njegov trkački DNK ostaje kamen temeljac brenda. On će nastaviti da pokreće industrijski i automobilski projekat bez presedana, posebno zahvaljujući Hipertech Alpine-u.“

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Tesla izabrao Nemačku za svoju evropsku fabriku

Tesla je izabrao grad Berlin u Nemačkoj kao mesto za sklapanje automobila u Evropi, ...

Audi osvežio A4 liniju, S verzije od sada sa dizelom

Audi je za ovu godinu predstavio osveženu liniju modela A4, a u tišini su ...

Umesto LMP 1 na Leman stiže LMH klasa

Najviša klasa u Svetskom šampionatu izdržljivosti zvaće se Le Mans Hypercar, saopštila je FIA ...

Marchionne je izjavio da se razmatra…

Prvi čovek Grupe Fiat Sergio Marchionne i zvanično je potvrdio da se ozbiljno razmatra ...

Test Mazda CX60 eSkyactiveD Homura

Test Mazda CX60 eSkyactive Homura nas je podsetio šta veliki šestocilindarski dizel ume i ...

Dacia Bigster je zvanično predstavljena

Dacia Bigster je zvanično predstavljena i evidentan je nastavak prodora marke u popularan i ...