fbpx

Dvostruki šampion sveta Formule 1 Fernando Alonso, napravio je prve krugove na stazi Indianapolis u okviru priprema za svoj prvi nastup na Indy 500 i dobio odobrenje za nastup na trci

Foto: McLaren

Da bi uopšte nastupio na trci, Alonso je morao da prođe kroz obavezan rookie orientation programme, što znači da je morao da napravi 51 krug određenim brzinama. Prvo 10 krugova pri oko 330 km/h, 15 krugova pri 345 km/h i na kraju 15 krugova pri 350 km/h.
Alonsovi prvi utisci nakon vožnje McLaren-Andretti Autosport bolida sa motorom Honda na stazi Indianapolis su pozitivni, a dodao je i da su utisci iz simulatora dosta bliski onome što se doživljava u atomobilu. Španac smatra i da je dobar put do upoznavanja sa autombilom i vožnjom na ovalu kroz postepeno povećavanje brzine. “Nakon 40 pređenih krugova osećam se dobro i posteno sam počeo da fino doterujem putanje kroz krivine i tražim optimalan trenutak za promenu stepena prenosa nagore i nadole” kaže Alonso. Za sada je sve dobro, ali jedno je voziti sam na stazi, a sasvim drugo u trci, dodao je Španac, koji će nastaviti upoznavanje sa stazom i automobilom narednih dana. Verovatno i sa činjenicom da ima “blatobrane” na stražnjim točkovima.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

120. godišnjica rođenja Enza Anselma Ferrarija

Osnivač italijanskog proizvođača automobila – usmerenih prema trkačkom vozaču, Enzo Anselmo Ferrari, je rođen ...

Potpuno novi Porsche Macan zvanično predstavljen

Potpuno novi Porsche Macan zvanično predstavljen, potpuno je električan i ima moćan pogon do ...

Ford Mustang Mach-E se obrukao na testu severnog jelena

Ford Mustang Mach-E se propisno obrukao na testu severnog jelena koji ne može da ...

Formula 1 – glumci investiraju u tim Alpine

Formula 1 – glumci investiraju u tim Alpine koji je postao bogatiji za 180 ...

Mercedesi najbrži u kvalifikacima Formule 1 za VN Turske

Vozači tima Mercedes-AMG bili su najbrži u kvalifikacijama Formule 1 za Veliku nagradu Turske, ...

Zašto siromašna smeša ne znači veću temperaturu agregata

Jedan od mnogih mitova koji okružuju SUS motore je taj da agregati koji koriste ...