Za salon u Frakfurtu već je praktično spremna šesta generacija BMW-a M5.
Pogon je poznati 4,4 litarski twin turbo V8, ali sa značajnim izmenama na turbo punjačima, injektorima goriva i sistemima hlađenja. Iako Bavarci još kriju prave brojke, govori se da bi trebao imati oko 610 KS i oko 700 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Menjač je osmostepeni automatik, a neke od komponenti preuzima od M3 (aktivni stražnji diferencijal) i od M760Li centralni diferencijal. Da, dobro ste pročitali, centralni diferencijal. Novi M5 kao najveću novinu donosi pogon na svim točkovima – M xDrive.
Međutim, pre nego što se uplaše okoreli ljubitelji zadnje vuče, vozač može da bira da li želi isključivo pogon na stražnjim točkovima ili na sva četiri. Naravno, još mnogo toga će vozač moći da prilagodi svojim željama, od ogibljenja do mapiranja motora, tako da zabave neće nedostajati. U BMW-u tvrde da je ovo najbolja limuzina koju su ikada napravili, ali dok ne probamo ne verujemo.
Show Comments