U Stokholmu je juče i zvanično predstavljena Škoda Karoq, drugi SUV u ponudi češkog proizvođača.
Jasno je da se dizajnom jako naslanja na većeg Kodiaqa, ali se ipak radi o dosta kompalktinijem SUV-u. Karoq je dug 4,38m, i u osnovi je zamena za odlazeći Yeti koji je završio svoj život kao model u ponudi Škode. Karoq će po dosta toga biti prvi u Škodi. Iako sada više nije prvi SUV obzirom da je ta čast pripala Kodiaqu, Karoq je prva škoda sa digitalnom instrument tablom. Od pet agregata, čak četiri su nova. U standardnoj opremi su LED svetla, a kupce čeka i podugačka lista vozačkih asistencija kao i mogućnost povezivanja sa mobilnim uređajima, pa čak i bežično punjenje telefona.
Škoda poslovično i u ovako kompaktnom vozilu obećava dosta prostora u kabini, ali i ptljažnik zapremine 521 litru, koji se obaranje naslona sedišta povećava na 1630l, uz otvaranje prljažnika virtuelnom pedalom.
Kupce očekuju dva benzinca i tri dizela zapremina 1,0, 1,5, 1,6 i 2,0 litara, sa rasponom od 115 do 190 KS. Svi agregati premljeni su turno kompresorima, stop-start sistemima i sistemima za rekuperaciju energije. Novi 1,5 TSI ima i sistem deaktivacije cilindara. Svi agregati osim najsnažnijeg dizela od 190KS mogu se poručiti sa manuelnim šestostepenim ili sedmostepenim DSG menjačem. Pogon je opciono samo na prednjim točkovima ili 4×4 sa mogućim izborom modova rada za prilagođavanje terenu i uslovima vožnje.
Show Comments