fbpx

Mercedes predugačak za Monte Carlo

F1 tim Mercedes je saopštio rezultate analiza zbog kojih je pre svega Lewis Hamilton imao velikih problema u Monte Carlu.

Foto: Mercedes

Mnogi su se u timu Mercedes uhvatili za glavu nakon problema koje je Hamilton imao u Monte Carlu, nikako ne uspevajući da dovede pneumatike okvir optimalnih radnih temperatura, što je za posledicu imalo loš rezultat u kvalifikacijama i u trci. Postavilo se pitanje šta sistemski nije u redu sa bolidom. Nakon deset dana danonoćnih analiza u tri smene analize su pokazale da problem zapravo ne postoji, nego da je loše prijanjanje na koje se žalio Hamilton, a koje je potvrdila telemetrija, izazvano činjenicom da mercedesov bolid ima veći međuosovinski razmak od svih ostalih. Uz to, Mercedes ima i najduži bolid.

Foto: Mercedes

U neku ruku, Hamilton je uverljivom pobedom na poslednjoj trci u Kanadi to i potvrdio, mada ostaje pitanje kako njegov timski kolega Valtteri Bottas nije imao istih problema na istoj uličnoj trci u Monacu. Kako je zvanično saopšteno, uz nove propise vezane za konstrukciju i dimenzije bolida, kao i mnogo šire pneumatike, inženjeri u Mercedesu su odlučili da će najbolje aerodinamičke efekte postići time što će napraviti što duži automobil, sa najvećim međuosovinskim rastojanjem. Zbog ovoga, Mercedesu jednostavno nije odgovarala vijugava staza sa malim brzinama. Kako iz tima saopštavaju, bolid se projektuje tako da odgovara većini staza a ne samo jednoj, pa se ispostavilo da je Monako bio kritičan po koncept velikog automobila. Ujedno, iz tima je saopšteno da njihov koncept mnogo više dononosi nego što gubi i veruju da će već naredna trka u Azarbejdžanu potvrditi rezultate temeljnih analiza.

Foto: Mercedes
  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Keos d.o.o. i Hit auto potpisali ugovor

Kompanija KEOS d.o.o. je u petak 24. marta potpisala prvi ugovor o saradnji sa ...

Formula 1 – Ferrari je napustio šef aerodinamike

Formula 1 – Ferrari je napustio šef koncepta aerodinamike David Sanchez koji je rukovodio ...

Murray sprema T50S Track Speed za staze i za Le Mans?

Iako se još nije pojavila ni drumska verzija T50, već će mogu čuti najave ...

Dakar Reli 2022 – Loeb uzvraća udarac

Nakon zasluženog dana odmora na sedmoj etapi Dakar Relija 2022 Sebastien Loeb je uzvratio ...

I Mercedes ulazi u Formulu E

Nakon nedavne najave BMW-a o ulasku u Formulu E, oglasio se i Mercedes sa ...

Kia počinje razvoj tempomata koji uči

Kia počnje razvoj adaptivnog tempomata sposobnog da nauči vozačev stil vožnje, što je korak ...