fbpx

Mercedes predugačak za Monte Carlo

F1 tim Mercedes je saopštio rezultate analiza zbog kojih je pre svega Lewis Hamilton imao velikih problema u Monte Carlu.

Foto: Mercedes

Mnogi su se u timu Mercedes uhvatili za glavu nakon problema koje je Hamilton imao u Monte Carlu, nikako ne uspevajući da dovede pneumatike okvir optimalnih radnih temperatura, što je za posledicu imalo loš rezultat u kvalifikacijama i u trci. Postavilo se pitanje šta sistemski nije u redu sa bolidom. Nakon deset dana danonoćnih analiza u tri smene analize su pokazale da problem zapravo ne postoji, nego da je loše prijanjanje na koje se žalio Hamilton, a koje je potvrdila telemetrija, izazvano činjenicom da mercedesov bolid ima veći međuosovinski razmak od svih ostalih. Uz to, Mercedes ima i najduži bolid.

Foto: Mercedes

U neku ruku, Hamilton je uverljivom pobedom na poslednjoj trci u Kanadi to i potvrdio, mada ostaje pitanje kako njegov timski kolega Valtteri Bottas nije imao istih problema na istoj uličnoj trci u Monacu. Kako je zvanično saopšteno, uz nove propise vezane za konstrukciju i dimenzije bolida, kao i mnogo šire pneumatike, inženjeri u Mercedesu su odlučili da će najbolje aerodinamičke efekte postići time što će napraviti što duži automobil, sa najvećim međuosovinskim rastojanjem. Zbog ovoga, Mercedesu jednostavno nije odgovarala vijugava staza sa malim brzinama. Kako iz tima saopštavaju, bolid se projektuje tako da odgovara većini staza a ne samo jednoj, pa se ispostavilo da je Monako bio kritičan po koncept velikog automobila. Ujedno, iz tima je saopšteno da njihov koncept mnogo više dononosi nego što gubi i veruju da će već naredna trka u Azarbejdžanu potvrditi rezultate temeljnih analiza.

Foto: Mercedes
  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Formula 1 – Velika nagrada Holandije

Formula 1 – trka za Veliku nagradu Holandije vožena je na stazi Zandvoort pred ...

Kalle Rovanpera ušao u WRC istoriju

Toyotin vozač Kalle Rovanpera upisao se u anale Svetskog šampionata u reliju pobedom u ...

Dakar Reli 2023 – 12. etapa i peta pobeda Loeba

Dakar Reli 2023. je nastavljen 12. etapom dugom 376 kilometara na kojoj je peti ...

Ford neće koristiti GM-ov menjač, tvrdi da je neefikasan

U aprilu 2013., GM i Ford su potpisali ugovor o ugradnji automatskih menjača koje ...

Renault Talisman osvežen za 2020. godinu

Renault je osvežio model Talisman blagim dizajnerskim izmenama, ali i uvođenjem novih tehnologija Najveće ...

Audi priprema ekstremni RS6 Avant

Audi priprema ekstremni RS6 Avant za dostojan potpuni oproštaj od motora sa unutrašnjim sagorevanjem ...