Audi podgreva maštu budućim kupcima otkrivajući detalj po detalj novog A8, a pre zvaniče premijere koja je zakazana za 11. jul u Barseloni.

Uz novo aktivno ogibljenje A8 će moći da bude udobna limuzina koju vozi šofer a vlasnik uživa pozadi, ali isto tako dinamična i zabavana limuzina za vlasnika koji uživa da sam sebe vozi. Aktivno ogibljenje bazirano je elektromehaničkom sistemu koji radi na naponu od 48V koji je po prvi put primenjen u jednom automobilu za glavnu elektro instalaciju. Svaki točak posebno ima svoj sistem koji se sastoji od elektro motora, sistema zupčanika i poprečnog stabilizatora koji je izrađen od titanijuma koji je u stanju da prenese 1.100 Nm obrtnog momenta među točkovima, stabilizujući karoseriju. Uz prednju kameru A8 je sposoban da predvidi stanje druma ispred vozila i da u milisekundi pripremi ogibljenje preko aktuatora za ono što tek nailazi. Podacima dobijenim od kamere, sistem skenira put ispred vozila 18 puta u sekundi, šaljuću nepohodne informacije ECP (elektronskoj platformi šasije) koja praktično u realnom vremenu prilagođava tvdoću vazdušnog ogibljenja.
Aktivno ogibljenje značajno smanjuje naginjanje karoserije u krivinama po uzdužnoj osi, ali isto tako smanjuje naginjanje karoserije po poprečnoj osi prilikom ubrzavanja ili kočenja.
Pored aktivnog ogibljenja A8 će biti opremljen i upravljanjem na svim točkovima, što donosi dinamičnost i preciznost u upravljanju, ali i fascinantnu pokretljivost. A8 ima manji prečnik okreta od znatno manjeg A4.

Na kraju (ili na početku otkrivanja detalja) aktivno ogibljenje ima i značajnu ulogu u povećanju pasivne bezbednosti. U saradnji sa Audi pre sense 360˚ sigurnosnim sistemom koristi mrežu brojnih senzora koji otkrivaju opasnost od sudara. Kada sistem predoseti neibežan bočni udar brzinom većom od 25 km/h aktivatori ogibljenja se uključuju i podižu stranu vozila izloženu opasnosti za 80 mm. Na ovaj način, udarac na sebe preuzimaju najjaču delovi karoserije kao što su pragovi i stuktura poda. Ovo podizanje jedne strane karoseije obavlja se u jednoj polovini sekunde. Rezultat je da je opterećenje usled udarca koje trpe putnici manje za 50% nego bez ovakvog naginjanja.
Show Comments