Ferrari je povratio formu kada mu je to najviše trebalo. Uz novi rekord staze, Vettel je osvojio pol poziciju, a društvo u prvom redu mu pravi timski kolega Raikkonen.

Ferrari je danas bio dominantan u borbi za startna mesta, a ovaj put mercedesovim vozačima nije pomgao čak ni čuveni mod motora za kvalifikacije koji donosi dosta konja više. Vettel je oborio rekord staze u Mađarskoj, a šta god su drugi pokušali, Nemac je imao spreman odgovor. Raikkonen na drugoj startnoj poziciji samo je potvrdio da je Ferrari na kratkoj i vijugavoj stazi Hungaroring suviše dobar za sve ostale. Drugi red zauzimaju Bottas i Hamilton, što teško da može biti dobra vest za Engleza. Osim što se mučio ceo vijend i pravio brojne i velike greške, Hamiltona je ponovo pobedio timski kolega Bottas, a uz to će startovati sa prljavog dela staze, koji u Mađarskoj često ima presudan značaj za dobar start. Tokom nezvaničnih treninga delovalo je da vozači Red Bulla mogu da se umešaju čak i u borbu za pol poziciju, pogotovo Ricciardo koji je bio najbrži na dva treninga, ali kvar na hidraulici u današnjem trećem nezvaničnom treningu, kao da je demoralisao Australijanaca, koj se na kraju morao zadovoljti tek šestim startnim mestom i to iza timskog kolege Verstappena.
Hungaroring ne zahteva mnogo snage od motora, pa se McLaren nadao da može do dobrog rezultata, što se donekle i ostvarilo. Alonso, koji slavi 36. rođendan i Vandoorne kreću iz četvrtog reda sa 7. i 8. pozicije, nakon što je šestoplasirani Hulkenberg kažnjen zbog promene menjača. Sa sutrašnje trke se povukao Felipe Massa zbog lošeg zdravstvenog stanja, čije mesto je zauzeo Paul Di Resta, nekadašnji vozač Force Indije, a danas komentator Sky Sporta, doduše i zvanično rezervni vozač Williamsa. Na opšte iznenađnje Di Resta je pokazao sav svoj talent, obzirom da je prvi put seo u bolid za 2017. prvi put vozio još od 2013. a u kvalifikacijama bio samo 7 desetinki sporiji od redovnog vozača Williamsa, Lancea Strolla, pa čak i bio bolji od Marcusa Ericssona u Sauberu. Ujedno, službeno je potvrđeno da će Sauber od naredne sezoe koristiti Ferrari pogonske grupe, međutim, istovreeno su se pojavile i vesti da bi Honda mogla ući u Toro Rosso, odnosno, na mala vrata čak i do Red Bulla, naravno ako bi McLaren odlučio da prekine saradnju sa japanskim proizvođačem.

1. Sebastian Vettel Ferrari 1:16.276
2. Kimi Raikkonen Ferrari 1:16.444 0.168
3. Valtteri Bottas Mercedes 1:16.530 0.254
4. Lewis Hamilton Mercedes 1:16.693 0.417
5. Max Verstappen Red Bull 1:16.797 0.521
6. Daniel Ricciardo Red Bull 1:16.818 0.542
7. Nico Hulkenberg Renault 1:17.468 1.1923
8. Fernando Alonso McLaren 1:17.549 1.273
9. Stoffel Vandoorne McLaren 1:17.894 1.618
10. Carlos Sainz Toro Rosso 1:18.311 2.636
11. Jolyon Palmer Renault 1:18.415
12. Esteban Ocon Force India 1:18.495
13. Daniil Kvyat Toro Rosso 1:18.538
14. Sergio Perez Force India 1:18.639
15. Romain Grosjean Haas 1:18.771
16. Kevin Magnussen Haas 1:19.095
17. Lance Stroll Williams 1:19.102
18. Pascal Wehrlein Sauber 1:19.839
19. Paul di Resta Williams 1:19.868
20. Marcus Ericsson Sauber 1:19.972

  • Show Comments (0)

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

U četvrtak novi A7

U četvrtak 19. oktobra, Audi će predstaviti novi A 7, koji će u svojoj ...

PSA: vratite nam pare od Opela!!!

PSA Grupa traži povraćaj polovine od 1.3 miljarde evra od General Motorsa, koliko je ...

Renault predstavio novi SM3 Z.E.

Renault-Samsung je otkrio novi električni model pod nazivom SM3 Z.E., na sajmu automobila u ...

Muzika na struju iz Škode

Škoda ima velike planove u domenu električnih vozila, pa će u narednih par godina ...

Citroen C3 Aircross i kod nas

C3 Aircross nudi nove tehnologije koje olakšavaju život i u gradu i na otvorenom ...

Auto-Čačak podržava naše odbojkaše

Kompanija “Auto Čačak” postala je sponzor OSS u naredne dve godine. Ugovor su potpisali ...