fbpx

Kako je počelo tako se i završilo

Na letnju pauzu u šampionatu Formule 1 kao vodeći sa 14 poena prednosti odlazi Sebastian Vettel, koji je nekako uspeo da od početka do kraja zadrži prvu poziciju na Velikoj nagradi Mađarske

Foto: Sutton images

Oba Ferrarijeva vozača su uspela da dobre kvalifikacije pretvore u dobar rezultat na trci, za razliku od tima Red Bull u kojem je mladi Verstappen opet napravio curkus i izbacio iz trke timskog kolegu Ricciarda nakon samo tri krivine. Pobedu je odneo Sebastian Vettel, dok se drugim mestom morao zadovoljiti njegov timski kolega Raikkonen, koji se tokom trke žalio da je brži od Vettela, ali ipak nije bilo timskih naređenja o propuštanju. U konkurentskoj garaži mislili su drugačije. Nakon što je Verstappen dobio kaznu od 10 sekundi zbog udaranja u Ricciarda, bilo je jasno da je eliminisan iz borbe za prve četiri pozicije, a Bottas je mirno držao treću a Hamilton četvrtu poziciju. Na 25 krugova pre kraja, Hamilton je procenio da je brži od Bottasa i da može ugroziti Raikkonenovu drugu poziciju i zatražio od tima i Bottasa da ga propuste, što su učinili. Još pre manevra, Hamilton je najavio da će vratiti Bottasu poziciju ukoliko ne uspe u svojoj nameri. Raikkonena nije uspeo da obiđe, i netipično za sebe, Hamilton je učinio ono što je i rekao, sačekavši da ga Bottas obiđe u poslednjoj krivini poslednjeg kruga. Zanimljivo za Eritanca koji je prilično beskrupulozan kada je rezultat u pitanju. Iako neki ovo mogu nazvati sportskim gestom, malo razmišljanja može dovesti i do zaključka da je Hamilton toliko samouveren da će u nastavku sezone pobeđivati, da je sebi dao luksuz da ostane bez tri boda, iako Bottas, koji je još pred potpisivanjem ugovora, sigurno ne bi ni reč smeo da kaže i da ga Hamilton nije propustio. Red Bullu teško da je uteha peto mesto Verstappena, obzirom da su i on i Ricciardo imali dobru brzinu, dobar start, i priliku da se bore za podijum. Nakon trke u Budimpešti konačno malo razloga za malo zadovoljstvo imaju u timi McLaren, sa oba vozača u poenima, i to Alonsom na šetoj, a Vandoorneom na 10. poziciji, dok su između vozača tima Force India Pereza i Ocona ponovo sevale varnice, ali su 8. i 9. mestom uzeli vredne poene.
Vozači i timovi idu na zasluženu letnju pauzu, a naredna trka vozi se za veliki nagradu Belgije na stazi Spa 27. avgusta, a brzinska ubuđenja očekuju nas već sledećeg vikenda, kada se trkom za Veliku nagradu Češke u Brnu nastavlja Moto GP šampionat.

Plasman na trci za Veliku Nagradu Mađarske

Poz

Br

Vozač

Automobil

Poena

1 5 Sebastian Vettel Ferrari 25
2 7 Kimi Räikkönen Ferrari 18
3 77 Valtteri Bottas Mercedes 15
4 44 Lewis Hamilton Mercedes 12
5 33 Max Verstappen Red Bull Racing TAG Heuer 10
6 14 Fernando Alonso McLaren Honda 8
7 55 Carlos Sainz Toro Rosso 6
8 11 Sergio Perez Force India Mercedes 4
9 31 Esteban Ocon Force India Mercedes 2
10 2 Stoffel Vandoorne McLaren Honda 1
11 26 Daniil Kvyat Toro Rosso 0
12 30 Jolyon Palmer Renault 0
13 20 Kevin Magnussen Haas Ferrari 0
14 18 Lance Stroll Williams Mercedes 0
15 94 Pascal Wehrlein Sauber Ferrari 0
16 9 Marcus Ericsson Sauber Ferrari 0
17 27 Nico Hulkenberg Renault 0
NC 40 Paul di Resta Williams Mercedes 0
NC 8 Romain Grosjean Haas Ferrari 0
NC 3 Daniel Ricciardo Red Bull Racing TAG Heuer 0
  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Opel proslavlja 120 godina proizvodnje automobila

Opel je jedan od proizvođača automobila sa najbogatijom tradicijom na svetu Sledeće godine, brend ...

Najavljen peti član Volkswagen ID porodice: ID Roomzz

Volkswagen je potvrdio da će peti član ID porodice električnih automobila biti veliki SUV, ...

Kako i koliko se kupuju novi automobili u Srbiji?

Kako i koliko se kupuju novi automobili u Srbiji? Sajt www.polovniautomobili.com je nedavno sproveo ...

Toyota predstavila 15 novih električnih modela

Prvi čovek Toyote Akio Toyodai ima jasan stav da se previše forsiraju električni automobili, ...

Carlosa Sainza brine pouzdanost Minija

Carlos Sainz brani titulu prošlogodišnjeg pobednika Dakara, ali u drugom automobilu Dakar reli 2019. ...

Vraća se nekadašnja Isetta, ali kao električno vozilo Microlino

Švajcarka marka koja je stvorila sklopive trotinete kreće u proizvodnju Microlina električnog dvoseda veoma ...