fbpx

Novi šef dizajna u Škodi donosi više emocija

Novi šef dizajna Škode je Oliver Stefani, a osnovni zadatak mu je sa unese više emocije u sledeće modele iz Češke

Obično vesti o promena u dizajn timovima i njihovim šefovima prolaze neprimećeno, ali posledice ovakvih transfera su više nego vidljive par godina kasnije. Upravo to ćemo videti već na sledećim modelima Škode, čiji šef dizajna je postao Oliver Stefani. Stefani (53) dizajn je studirao u Nemačkoj i Americi, a svoju karijeru u VW-u počeo je 2002. godine. Radio je na modelima Up, Polo, Jetta, Tiguan i Golf, kao i električnom I.D. Konceptu. Na svojoj poslednjoj poziciji bio je šef dizajna eksterijera VW Grupe. Kako će izgledati nove Škode pod novim dizajnerskim stilom videćemo, a isto tako ćemo videti i kako će izledati naredni modeli iz BMW-a. Stefani je došao na mesto koje je ostalo upražnjeno odlaskom Jozefa Kabana. Kaban je postavljen za šefa dizajna brenda BMW!
Da li sve ovo znači da ćemo gledati zaobljeniju Škodu i uglastiji BMW? Videćemo već prema prvim konceptima, a to znači da bi njihov potpis već mogao biti vidljiv na sledećem salonu automobila u Ženevi u martu naredne godine.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Milenijalce i generaciju Z ipak zanimaju klasični automobili

Pretpostavke da su milenijalci i pripadnici generacije Z manje zainteresovani za automobile su vrlo ...

Tata nudi JLR BMW-u i Geelyju

Grupa Tata traži partnera za Jaguar Land Rover, i već je sa ponudom prišla ...

Toyota na LeManu – Golijat protiv Davida

U trkama ništa nije sigurno, favoriti su favoriti. Pol pozicija na startu sutrašnjeg maratona ...

Preminuo Niki Lauda

Trostruki šampion sveta Formule 1 Niki Lauda, preminuo je u 70. godini u Švajcarskoj ...

Renault prikazao enterijer novog Clia

Tajni je sve manje, od toga da u Ženevu stiže novi Renault Clio, pa ...

Pobeda za Alpine u trci koju je režirao Bottas

Trke Formule 1 na Hungaroringu umeju da budu beskrajno dosadne – današnja to nije ...