Volkswagen je predstavio novu generaciju benzinskih motora, čija prva ugradnja će biti u modele Gof i Golf Variant

Volkswagen je predstavio novu generaciju četvorocilindarskih benzinskih turbo motora. Novi TSI agregat ima radnu zapreminu od 1.5 litara i turbinu verijabilne geometrije. Uz direktno ubrizgavanje goriva u cilindre, ovaj benzinac koristi i Millerov ciklus sagorevanja sa vikim stepenom kompresije. Pored 130 KS, motor ima maksimalni obrtni moment od 200 Nm koji je vozaču na raspolaganju već od 1.400 o/min, a fabrički obećana potrošnja je između 4.8 i 5.0 l/100 km uz emisiju 110 do 116g CO2/km u modelu Gof. Proizvođač takođe obećava i veoma miran rad, a uz velike obrtne momente i elastičnost, vožnju u visokim stepenima prenosa uz koju se može ostvariti veoma ekonomična vožnja.
Ovo je i prvi agregat iz VW-a koji ima i “coasting” funkciju. Sve do brzina od 130 km/h, a kada je motor u kombinaciji sa DSG menjačem, svaki put kada vozač pusti papučicu gasa, motor se potpuno gasi i nema nokakvog sagorevanja goriva, a za to vreme efikasna litijum jonska baterija snabdeva sve potrošače neophodnom energijom. Takođe, agregat uz pomoć sistema “Active Cylinder Management” potpuno isključuje dva ili čak sva četiri cilindra, kad god opterećenje motora ne iziskuje veliku snagu, što se događa u rasponu od 1.400 do 3.200 o/min, čime se takođe smanjuje potrošnja i emisija izduvnih gasova.
Vozila sa novim 1.5 TSI agregatima u salonima će se naći već početkom ove jeseni.
Show Comments