fbpx

Osveženi Kupe i Kabriolet S-klase

Nakon nekoliko godina u prodaji, i nekoliko meseci nakon facelifta sedan verzije S-klase, došlo je vreme da Mercedes osveži i svoje prestižne kupe i kabriolet verzije.

Foto: Mercedes Benz

Najviše vizuelnih promena na kupeu i kabrioletu su spolja. Novi prednji odbojnik karakterišu hromirani spojler, kao i izmenjeni otvori za vazduh koji daju sportskiji izgled. Zadnji odbojnik na oba modela sada ima izgled onoga sa V12 agregatom, tj. karakterišu ga četiri izduvne cevi, umesto dve.

Foto: Mercedes Benz

Kupe i kabriolet verzije S-klase takođe dobijaju i stražnje svetlosne grupe sa OLED tehnologijom, koja omogućava različit intenzitet svetla za stop svetlo i pokazivače pravca, zavisno od uslova voznje i ambijentalnog svetla. Među ostalim promenama na enterijeru se nalaze i bočne lajsne na pragovima kao i veći izbor naplataka.

Foto: Mercedes Benz

U unutrašnjosti se mogu videti tek manje promene, među kojima su upadljivi redizajnirani upravljač sa komandama na dodir koje omogućavaju kontrolu instrument table, kao i infotainment sistema bez skidanja ruku sa upravlječa i široki centralni ekran koji više nema graničnik između dva ekrana od 12.3 inča.

Foto: Mercedes Benz

Kao i u sedan verziji S-klase, kupe i kabriolet će dolaziti sa opcionim „Energising comfort control“ koji koristi komponente automobila kao što su kontrola klime, mirisi vazduha, sedišta i mediji da bi vozač bio u dobrom raspoloženju. Ovde se mogu naći  četiri programa koja rade 10 minuta –  Freshness (svežina), Warmth (toplina), Vitality (vitalnost), Joy (radost), Comfort (komfort) i Training (trening).

Foto: Mercedes Benz

Novi V8 agregat ima 4 litre radne zapremine, dva turbopunjača i isporučuje 469 ks i 700 Nm obrtnog momenta, a zamenjuje dosadašnji V8 sa 4.7 litre, i dolazi sa deaktivacijom cilindara u cilju uštede goriva. Trolitarski V6 agregat ostaje isti, a novost su 9G menjač i funkcija razdvajanja agregata od menjača tokom krstarenja kada nije pod opterećenjem u cilju dodatne uštede goriva.

I AMG kupe i kabriolet S-klase dobijaju novi motor za 2018. Stari 5.5 litarski V8 agregat zamenjuje novi sa 4 litre radne zapremine koji se moze naći od C63 do AMG GT R kupea. Novi agregat ispod poklopca motora S 63 nudi 612 KS i 900 Nm obrtnog momenta, što je 27 KS više od agregata koji zamenjuje i povezan je sa novim devetostepenim automatskim menjačem.

Foto: Mercedes Benz

U S 65 kupe i S 65 kabriolet ostaje nepromenjeni V12 agregat od 6 litara i 630 KS i 1000 Nm povezan sa sedmostepenim menjačem. I ako S 65 ima više snage, Mercedes tvrdi da je laksi V8 sa sofisticiranijim menjačem brža kombinacija. Do 100 km/h stiže za 3.5 sekundi u poređenju sa V12 verzijom kojoj treba 4.1 sekunda.

Foto: Mercedes Benz

Karbon keramičke kočnice, karbonski detalji, čvršći naplatci i specijalan paket za merenje vremena na stazi se mogu naknadno dodati, uz doplatu naravno.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Daimler i Renault-Nissan se definitivno razilaze?

Pre desetak godina su se udružili, a sada se po svemu sudeći razilaze – ...

Nova Mercedes Benz C-Klasa predstavljena u Beogradu

Kompanija Star Import organizovala je regionalnu prezentaciju nove generacije C-Klase za predstavnike medija i ...

U Srbiji pretpremijerno prikazan novi Nissan Qashqai

U Srbiji je pretpremijerno prikazan novi Nissan Qashqai čija prodaja počinje na leto ove ...

I Škoda Rapid ulazi u visoko društvo

Škoda će u Pariz predstaviti novi Rapid, ali umesto “budžetnog” fastbacka, Rapid ide u ...

Formula 1 – pobeda u Majamiju za Verstappena

Formula Formula 1 je održala svoju prvu trku na novoj stazi u Majamiju, a ...

Preminuo je Ser Frank Williams osnivač Williams F1 tima

Preminuo je Ser Frank Williams, osnivač Willams Formula 1 Racing, jednog od najstarijih i ...