fbpx

Osveženi Kupe i Kabriolet S-klase

Nakon nekoliko godina u prodaji, i nekoliko meseci nakon facelifta sedan verzije S-klase, došlo je vreme da Mercedes osveži i svoje prestižne kupe i kabriolet verzije.

Foto: Mercedes Benz

Najviše vizuelnih promena na kupeu i kabrioletu su spolja. Novi prednji odbojnik karakterišu hromirani spojler, kao i izmenjeni otvori za vazduh koji daju sportskiji izgled. Zadnji odbojnik na oba modela sada ima izgled onoga sa V12 agregatom, tj. karakterišu ga četiri izduvne cevi, umesto dve.

Foto: Mercedes Benz

Kupe i kabriolet verzije S-klase takođe dobijaju i stražnje svetlosne grupe sa OLED tehnologijom, koja omogućava različit intenzitet svetla za stop svetlo i pokazivače pravca, zavisno od uslova voznje i ambijentalnog svetla. Među ostalim promenama na enterijeru se nalaze i bočne lajsne na pragovima kao i veći izbor naplataka.

Foto: Mercedes Benz

U unutrašnjosti se mogu videti tek manje promene, među kojima su upadljivi redizajnirani upravljač sa komandama na dodir koje omogućavaju kontrolu instrument table, kao i infotainment sistema bez skidanja ruku sa upravlječa i široki centralni ekran koji više nema graničnik između dva ekrana od 12.3 inča.

Foto: Mercedes Benz

Kao i u sedan verziji S-klase, kupe i kabriolet će dolaziti sa opcionim „Energising comfort control“ koji koristi komponente automobila kao što su kontrola klime, mirisi vazduha, sedišta i mediji da bi vozač bio u dobrom raspoloženju. Ovde se mogu naći  četiri programa koja rade 10 minuta –  Freshness (svežina), Warmth (toplina), Vitality (vitalnost), Joy (radost), Comfort (komfort) i Training (trening).

Foto: Mercedes Benz

Novi V8 agregat ima 4 litre radne zapremine, dva turbopunjača i isporučuje 469 ks i 700 Nm obrtnog momenta, a zamenjuje dosadašnji V8 sa 4.7 litre, i dolazi sa deaktivacijom cilindara u cilju uštede goriva. Trolitarski V6 agregat ostaje isti, a novost su 9G menjač i funkcija razdvajanja agregata od menjača tokom krstarenja kada nije pod opterećenjem u cilju dodatne uštede goriva.

I AMG kupe i kabriolet S-klase dobijaju novi motor za 2018. Stari 5.5 litarski V8 agregat zamenjuje novi sa 4 litre radne zapremine koji se moze naći od C63 do AMG GT R kupea. Novi agregat ispod poklopca motora S 63 nudi 612 KS i 900 Nm obrtnog momenta, što je 27 KS više od agregata koji zamenjuje i povezan je sa novim devetostepenim automatskim menjačem.

Foto: Mercedes Benz

U S 65 kupe i S 65 kabriolet ostaje nepromenjeni V12 agregat od 6 litara i 630 KS i 1000 Nm povezan sa sedmostepenim menjačem. I ako S 65 ima više snage, Mercedes tvrdi da je laksi V8 sa sofisticiranijim menjačem brža kombinacija. Do 100 km/h stiže za 3.5 sekundi u poređenju sa V12 verzijom kojoj treba 4.1 sekunda.

Foto: Mercedes Benz

Karbon keramičke kočnice, karbonski detalji, čvršći naplatci i specijalan paket za merenje vremena na stazi se mogu naknadno dodati, uz doplatu naravno.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Renault se prodajom vratio na lidersku poziciju u Evropi

Uz zalet električnih vozila i oporavak prodaje u junu, u prvoj polovini godine Grupa ...

Elon Musk je napustio Teslu?

Elon Musk je napustio Teslu i treba biti zamenjen na CEO poziciji kaže treći ...

Kolles – RP20 nije samo kopija Mercedesa W10

Bivši šef timova Formule 1 Jordan i Midland kaže da je priča o Racing ...

Toto Wolff se povlači sa pozicije šefa F1 tima Mercedes AMG

Toto Wolff je, navodno, saopštio da više neće biti šef F1 tima Mercedes AMG, ...

Drugi od tri osnivača Faraday Future-a napustio poziciju

Faraday Future se našao u vrlo nezavidnoj poziciji, usled, kako finansijskih, tako i promena ...

Da li su auto saloni na veštačkim plućima?

Da velikim auto salonima pada popularnost kod proizvođača znamo odavno. Ford je potvrdio odsustvo ...