fbpx

Osveženi Kupe i Kabriolet S-klase

Nakon nekoliko godina u prodaji, i nekoliko meseci nakon facelifta sedan verzije S-klase, došlo je vreme da Mercedes osveži i svoje prestižne kupe i kabriolet verzije.

Foto: Mercedes Benz

Najviše vizuelnih promena na kupeu i kabrioletu su spolja. Novi prednji odbojnik karakterišu hromirani spojler, kao i izmenjeni otvori za vazduh koji daju sportskiji izgled. Zadnji odbojnik na oba modela sada ima izgled onoga sa V12 agregatom, tj. karakterišu ga četiri izduvne cevi, umesto dve.

Foto: Mercedes Benz

Kupe i kabriolet verzije S-klase takođe dobijaju i stražnje svetlosne grupe sa OLED tehnologijom, koja omogućava različit intenzitet svetla za stop svetlo i pokazivače pravca, zavisno od uslova voznje i ambijentalnog svetla. Među ostalim promenama na enterijeru se nalaze i bočne lajsne na pragovima kao i veći izbor naplataka.

Foto: Mercedes Benz

U unutrašnjosti se mogu videti tek manje promene, među kojima su upadljivi redizajnirani upravljač sa komandama na dodir koje omogućavaju kontrolu instrument table, kao i infotainment sistema bez skidanja ruku sa upravlječa i široki centralni ekran koji više nema graničnik između dva ekrana od 12.3 inča.

Foto: Mercedes Benz

Kao i u sedan verziji S-klase, kupe i kabriolet će dolaziti sa opcionim „Energising comfort control“ koji koristi komponente automobila kao što su kontrola klime, mirisi vazduha, sedišta i mediji da bi vozač bio u dobrom raspoloženju. Ovde se mogu naći  četiri programa koja rade 10 minuta –  Freshness (svežina), Warmth (toplina), Vitality (vitalnost), Joy (radost), Comfort (komfort) i Training (trening).

Foto: Mercedes Benz

Novi V8 agregat ima 4 litre radne zapremine, dva turbopunjača i isporučuje 469 ks i 700 Nm obrtnog momenta, a zamenjuje dosadašnji V8 sa 4.7 litre, i dolazi sa deaktivacijom cilindara u cilju uštede goriva. Trolitarski V6 agregat ostaje isti, a novost su 9G menjač i funkcija razdvajanja agregata od menjača tokom krstarenja kada nije pod opterećenjem u cilju dodatne uštede goriva.

I AMG kupe i kabriolet S-klase dobijaju novi motor za 2018. Stari 5.5 litarski V8 agregat zamenjuje novi sa 4 litre radne zapremine koji se moze naći od C63 do AMG GT R kupea. Novi agregat ispod poklopca motora S 63 nudi 612 KS i 900 Nm obrtnog momenta, što je 27 KS više od agregata koji zamenjuje i povezan je sa novim devetostepenim automatskim menjačem.

Foto: Mercedes Benz

U S 65 kupe i S 65 kabriolet ostaje nepromenjeni V12 agregat od 6 litara i 630 KS i 1000 Nm povezan sa sedmostepenim menjačem. I ako S 65 ima više snage, Mercedes tvrdi da je laksi V8 sa sofisticiranijim menjačem brža kombinacija. Do 100 km/h stiže za 3.5 sekundi u poređenju sa V12 verzijom kojoj treba 4.1 sekunda.

Foto: Mercedes Benz

Karbon keramičke kočnice, karbonski detalji, čvršći naplatci i specijalan paket za merenje vremena na stazi se mogu naknadno dodati, uz doplatu naravno.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Bugattijeva klima bi ohladila stan od 80m²

Efikasna klimatizacija u svakom automobilu traži pažnju, a u Bugattiju pogotovo, pri brzinama i ...

Audi ukida sve dugmiće i prekidače u kabini?

Navikli smo da je Audi tehnološki progresivan, pa najnovije informacije i ne čude previše ...

Zbog čega se mora menjati ulje?

Internetom kruže fotografije motora u kojem nije menjano ulje, kako se navodi, 134.000 kilometara ...

SCG predstavio dve nove verzije modela 003

Scuderia Cameron Glickenhaus predstavio je trkačke verzije svog sportskog automobila pod oznakom 004 SCG ...

Dacia Jogger – gotovo stvaran dizajn

Dizajneri su zamenili svoje olovke 3D modelovanjem, a inženjeri buduće modele testiraju mnogo ranije ...

Novi Peugeot 3008 je stigao u Srbiju

Novi Peugeot 3008 je stigao u Srbiju uz potpuno novi nivo kreativnosti u dizajnu ...