fbpx

Ferrari SUV pre penzije

Šef FCA Sergio Marchionne potvrdio je da postoji velika mogućnost da će se narednih nekoliko godina pojaviti SUV sa propetim konjićem

Render: Gianni Siccardi

Big boss Sergio Marchionne, diplomatskim rečnikom potvrdio je da postoji velika mogućnost da će se u narednih nekoliko godina pojaviti FUV kako je već nazvan, odnosno, Ferrari Utillity Vehicle. Naravno jasno je da se radi o prvom SUV-u koji bi trebao izlaziti kroz vrata fabrike u Maranellu. Dobra vest za sve one koji žele i mogu sebi da priušte upotrebljiviji Ferrari od onoga što bilo koji današnji model nudi.
Samo, tu postoji nekoliko podpitanja. Kao prvo, Ferrari je sebi zacrtao limit godišnje proizvodnje 10.000 vozila kako bi obezbedio i zadržao ekskluzivnost koju kupci očekuju od ove marke. Proizvodnja čak i samog SUV-a bi bila postavljena na kalkulaciju mnogo većeg broja od ovoga, pa postoji opasnost da bi se Ferrari u očima kupca spustio na mnogo više konfekcijski nivo od željenog. Takođe, Sergio Marchionne je ranije izjavio da ako ikada bude FUV, neće biti smešten u format ičega već postojećeg, nego će biti pravi Ferrari. A tu se komplikuju stvari i iz ugla stvaranja dovoljno snažnog pogona velikog i teškog vozila, a koji će zadovoljavati ekološke norme, uz očekivane performanse za Ferrari. Hibrid jeste rešenje, ali se zna i velika “nevoljkost” Marchionnea prema bilo čemu na struju, iako će prema petogodišnjem planu Ferrarija, koji uskoro treba biti saopšten, sigurno mnogi modeli biti hibridizovani.

Render: Gianni Siccardi

A ne treba zaboraviti ni najvažnije – Marchionneov najavljeni odlazak u penziju. Veliki boss FCA i Ferrarija ima 65 godina i najavio j da će se sa mesta šefa FCA povući do 2019. a sa iste pozicije iz Ferrarija do 2021. Pri tom zna se da je njegova misija pre penzije prodaja FCA, iz koje je Ferrari svakako izuzet. Kako je sam izjavio ua Bloomberg, trebaće oko 30 meseci da Ferrari dobro razmisli i iskalkuliše da li će ulaziti u SUV segmnent. Naravno, to može biti i bacanje prašine u oči, a i istina. Ako će se u Maranellu stvarno samo razmišljati naredne tri godine, konkurencija tipa Lamborghinija i Bentleya će već uhvatiti veliku prednost. Naravno, ne treba isključiti ni mogućnost da je FUV već u odmakloj fazi projekta, mada se o tome ne govori. Na kraju, prema za sada poznatom, najverovatnije će se Sergio Marchionne u penziju odvesti odvesti FUV-om sa hibridnim pogonom, koliko god se on protivio tome.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Mercedes B Klase – poslednji Mohikanac u kompaktnom MPV-u?

Od 2005. Mercedes-Benz u svojoj ponudi ima B Klasu. Solidna prodaja još uvek opravdava ...

Novi Suzuku Ignis već od 8.750 evra

Novi Suzuki Ignis već za 8.750 evra U ponudi nekoliko verzija – najskuplja 13.250 ...

Porudžbine za serijski Honda Urban EV već od 2019.

Honda je tokom svoje konferencije na sajmu automobila u Ženevi potvrdila da će početi ...

Jaguar F-Type sa samo četiri cilindra

Spajanje laganog aluminijumskog dvoseda sa naprednim dvolitarskim turbo motorom sa 300 KS dobija se ...

Nissan Qashqai – da li je zasluženo bestseler?

Nissan Qashqai se pojavio pre 11 godina. Da li je bio rodonačelnik danas toliko ...

Rolls-Royce i 8.000 sati za drvo

Rolls-Royce i 8.000 sati za drvo koliko je utrošeno za oplate u najnovjem Droptail ...