fbpx

Dva nova motocikla iz Honde

Honda je na EICMA 2017. otkrila dva nova motocikla koji stižu u salone sledeće godine, CRF1000L2 Africa Twin Adventure Sports i CB1000R.

2018 Honda CB1000R
Foto: Honda

CB1000R je serijska verzija nedavno pokazanog Neo-Sports Café koncepta, i kao što je očekivano, deli konstrukciju agregata sa Hondinim superbikeom, CBR1000RR. Izmene na agregatu donose kovane klipove, veće ventile i novi oblik komore za sagorevanje, što je dovoljno za 143.5 KS pri 10.500 o/min. Prenos je sada 4% kraći nego na prethodniku, a motocikl lakši za 12 kg, te sada ima 212 kg.

2018 Honda CB1000R
Foto: Honda

CB1000R dolazi sa sliper kvačilom, kao i elektronskom komandom gasa sa četiri moda vožnje od kojih je jedan vozač podešava o sopstvenoj želji. Prednje oslanjanje je podesiva Showa upside-down viljuška, dok je pozadi Showa monoshock ogibljenje oscilujućeg ramena.

2018 Honda CB1000R
Foto: Honda

Prednje kočnice se sastoje od četvoroklipnih kočionih čeljusti, i dva diska prečnika 310 mm, dok je pozadi dvoklipna čeljust i disk od 256 mm. ABS se nalazi u standardnoj opremi. Stražnja guma je porasla sa 180 mm na 190 mm. Kasnije će biti ponuđena i CB1000R+ verzija sa više opreme koja uključuje i quick shifter.

2018 Honda African Twin
Foto: Honda

Adventure Sports će biti ponuđen kao premium verzija modela CRF1000L Africa Twin, koja donosi veću autonomiju uz rezervoar za gorivo koji je povećan sa 18.8 l na 24.2 l, višu poziciju sedenja, povećani klirens od zemlje, kao i grejanje ručke upravljača. Oba modela sada imaju elektronsku kontrolu gasa sa tri mode vožnje, dodatne stepene kontrole proklizavanja i promenjen usisni i izduvni sistem.

2018 Honda African Twin
Foto: Honda

Nova kombinacija boja slavi 30. godišnjicu originalnog XRV650 Africa Twina. Honda kaže da će povećan rezervoar omogućiti autonomiju od preko 500 km. Težina Adventure Sports je 243 kg za verziju sa manuelnim menjačem ili 253 kg za DCT verziju, dok litijum jonska baterija donosi uštedu od 2.3 kg. Bazni model takođe dobija litijum jonsku bateriju što ga čini lakšim za 2 kg od prethodnika, te je sad ukupna težina motocikla 230kg za manuelnu verziju i 240 kg za DCT. Prednji i zadnji točkovi su izrađeni od nerđajućeg čelika, i dolaze u dimenzijama od 21 cola napred i 18 cola pozadi. Quick shifter je dostupan kao opcija za manuelnu verziju.

2018 Honda African Twin
Foto: Honda
  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Nakagami (još) nije za fabričku Hondu, kaže Crutchlow

Trenutno najuspešniji japanski takmičar u Moto GP konkurenciju, Takaaki Nakagami želi na fabrički motocikl. ...

Ducati slavi 25. godina Monstera specijalnim izdanjem

Ducati je najavio da će povodom 25. godišnjice svog najpopularnijeg modela lansirati specijalno izdanje ...

Sumrak Ducatija na Phillip Islandu

Marquez je napravio krupan korak ka osvajanju još jedne titule, a više Ducati nego ...

Legendarni Suzuki Hayabusa se vratio u trećoj generaciji

Suzuki je nakon 13 godina predstavio novu, treću generaciju modela Hayabusa Prvi put predstavljen ...

MotoGP – pol pozicija u Nemačkoj za Bagnaiju

Na kratkoj i zahtevnoj stazi Sachsenring u Nemačkoj nabolje vreme u kvalifikacijama je postigao ...

MotoGP – prvi test dan u Indoneziji po blatu

MotoGP vozači i timovi nisu imali prvi dan na stazi Mandalika u Indoneziji kakav ...