fbpx

Aston Martin za mlade – novi V8 Vantage

Dvanaest godina nakon premijere najpopularnijeg Aston Martinovog modela ikada, V8 Vantage, engleski proizvođač luksuznih automobila konačno je pokazao novu generaciju

Foto: Aston Martin

Široki stražnji blatobrani koji u isto vreme mogu biti i agresivni i elegantni su samo jedan od elemenata novog V8 Vantage-a koji ukazuju na upotrebu istog dizajnerskog jezika, kao na modelu DB11. Zapravo, ovakve nove i neobične forme dozvoljavaju nove tehnologije oblikovanja čeličnih limova, ali ne nešto još bitnije. Aston Martin novim V8 gađa mlađu populaciju kupaca, kojima je DB11 iz bilo kog razloga previše krupan zalogaj. Novi Aston Martinov sportski dvosed dolazi sa 4.0 litarskim twin turbo agregatom iz Mercedesa-AMG, koji proizvodi 510 KS i 685 Nm obrtnog momenta. Motor je smešten napred, ali maksimalno povučen unazad, čime je obezbeđen raspored mase 50:50%. Menjač je isti, ZF osmostepeni automatski, koji ide i uz DB11. Međutim novi V8 je po nečemu ipak ipred svog većeg brata – prvi je Aston Martin sa “E-Diff”, elektronski kontrolisanim stražnjim diferencijalom. E-Diff je povezan sa elektronskom kontrolom stabilnosti i za razliku od klasičnog diferemcijala sa ograničenim proklizavanjem, E-Diff u deliću sekunde može dozvoliti ili nedozvoliti proklizavanje diferencijala u rasponu od 100%, i vozilu ponuditi optimalan prenos snage na podlogu u svakom trenutku i fazi vožnje.

Foto: Aston Martin

Osim ispod poklopca motora, partnerstvo sa Mercedesom je vidljivo i u enterijeru. Infotejment sistem i razni prekidači će biti poznati vozačima Mercedesa. Aston Martin tvrdi da novi V8 Vantage stiže do stotke za 3.6 sekundi i da je maksimalna brzina 313 km/h, što znači da su Mercedes AMG GT i Porsche 911 GTS dobili novog konkurenta.

Foto: Aston Martin

Oslanjanje se sastoji od dvostrukih trouglastih ramena napred i nove multilink postavke pozadi. Pneumatici su Pirelli P Zero u dimenzijama 255/40/20 napred i 295/35/20 pozadi. Kočnice čine dvodelni diskovi prečnika 400 mm i šestoklipne čeljusti napred, i četvoroklipne čeljusti i diskovi prečnika 360 mm pozadi. Prodaja je već počela, a preporučena cena u Nemačkoj je 174.000 evra. Međutim, vlasnici će svoje lepotane morati da sačekaju do druge polovine 2018. kada je planiran početak isporuka.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Red Bull i Max Verstappen potukli Mercedes

Max Verstapen je na startu izgubio prednost, ali brzinom i taktikom, potukao Hamiltona i ...

Honda predstavila prototip novog Civica

Civic je model koji Honda proizvodi već skoro pola veka, a upravo je predstavljen ...

Prvi pogled na nezvanične slike novog BMW-a Z4

Procurele su slike novog BMW-a Z4, koje i pored toga što su malo mutne, ...

Proradio je Cosworth za T50 Gordona Murraya

Na probnom stolu u Cosworthu je proradio je deo budućeg V12 motora za T50, ...

Najekskluzivniji BMW model stigao je u Srbiju

U Beogradu je predstavljen jedan od nestrpljivo očekivanih modela BMW game – Serija 8 ...

Zašto Mercedes EQC nema prtljažnik i napred, a mogao bi?

Upravo predstavljeni Mercedes EQC, u tradicionalnom motorskom prostoru nema prtljažnik, a mogao bi. Zbog ...