fbpx

Porsche 911 GT3 R rennsport ima 611 KS

Porsche 911 GT3 R rennsport ima 611 KS, nije legalan za ulicu ni za trke u GT3 klasi, ali je fascinantan

Porsche 911 GT3 R rennsport

Porsche 911 GT3 R rennsport ima 611 KS, nije legalan za ulicu ni za GT3 klasu, ali je fascinantan. Predstavljen je na Rennsport Reunion 7 u Kaliforniji, i biće ih proizvedeno samo 77 komada, što će obradovati kolekcionare ekskluzivnih sportskih automobila. Rennsport Reunion 7 je događaj, odnosno okupljanje kojim se neguje i proslavlja trkačka istorija Porschea. Ovogodišnji Rennsport Reunion 7, Porsche je uveličao premijerom modela 911 GT3 R rennsport, koji ne sme na ulicu a ni na trke u GT3 klasi, obnzirom da nije po homologaciji popularne trkačke kategorije.

Porsche 911 GT3 R rennsport

Porsche 911 GT3 R rennsport je i dalje fascinantan sportski automobil koji će imati samo 77 vlasnika, koji će povremeno moći da odu na stazu i uživaju u brzini, a i da čekaju da vremenom ozbiljno poraste vrednost ovog kolekcionarskog modela.

Porsche 911 GT3 R rennsport

Zapravo, u zvaničnoj oznaci Porsche koristi malo slovo “r” za Porsche 911 GT3 R rennsport, mada je to Možda malo “potcenjivanje” onoga što vaj model nudi. Ispod gigantskog zadnjeg krila, koj ej toliko vleiko da je dobilo upornicui kako bi izdržalo aerodinamičke sile koje stvara, nalazi se atmosferski šestocilindarski bokser motor, radne zapremine od 4.2 litre. Agregat jeste preuzet iz trkačkog 911 GT3, ali nije prema pravilima GT3 klase. Koristi E25 gorivo, dobio je posenbe klipove i bregasta vratila. Povišen je stepen kompresije, a možemo samo da zamišljamo kako zvuči kada se zavrti do maksimalnih 9.400 o/min.

Porsche 911 GT3 R rennsport

Obzirom da nije legalan za ulicu, Porsche je sebi dao za pravo da zadnji deo vozila ostavi poprilično otvoren kako bi uštedeo na masi vozila. Ono što u najvećoj meri pokrivaju paneli karserije na Porsche 911 GT3 R Rennsport je izloženo pogledima. Između ostalog, to se odnosi na izduvni sistem koji može biti otvoren ili sa prigušnim loncima i katalizatorima, kako bi se ova jurilica mogla koristiti na stazama koje imaju ograničenja po pitanju buke.

Porsche 911 GT3 R rennsport

Šestostepeni sekvencijalni menjač preuzet je iz trkačkog 911 GT3, ali uz manje modifikacije, a pogon je, razumljivo, samo na zadnjim točkovima. Za točkove od 18” dobavljač je BBS, a Michelin je napravio posebne pneumatike za ovaj model. Donji postroj je trkački i kompletno preuzet od 911 GT3, iako se Porsche 911 GT3 R Rennsport isporučuje sa posebno, fabrički trimovanim ogibljenjem.

Porsche 911 GT3 R rennsport

Karoserija Porsche 911 GT3 R Rennsport je priča za sebe. Fabrika tvrdi da su samo poklopac prtljažnika i krov preuzeti od od GT3 R. Prednji deo Porsche 911 GT3 R Rennsport preuzima inspiraciju od trkačkih automobila, ali je radikalna interpretacija sa uvodnicima vazduha, panelima i “perajima” koji sprovode vazdušne strujnice. Spoljnja ogledala su eliminisana, postavljene su kamere sa ekranima u kabini, koja je takođe posebna.

Porsche 911 GT3 R rennsport

Pomenuto ogromno zadnje krilo je reminescencija ikone modela Porsche 935/77, a fabrika čak Porsche 911 GT3 R Rennsport vidi kao nalsednika upravo tog modela. Pored toga, Porsche ovaj milion evra vredni model ni nevidi kao trkačku mašinu, nego kao kolekcionarski primerak, pa će kupci kojih će biti 77 moći da biraju između sedam boja karoserije i tri dizajna eksterijera.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Ko prvi devojci – njemu Audi e-tron quattro

Posle silnih električnih koncepta od strane VW grupe u poslednjoj deceniji, došao je i ...

Najbrži na svetu ikada?

Malo poznati proizvođač sportskih automobila Corbellati za Ženevu je najavio premijeru najbržeg automobila na ...

Daimler i Renault-Nissan se definitivno razilaze?

Pre desetak godina su se udružili, a sada se po svemu sudeći razilaze – ...

Preko 240 km/h na kosilici? Cilj Honda Mean Movera V2…

Honda UK će opet pokušati da napravi najbržu kosilicu trave na svetu, a ovog ...

DeLorean Alpha 5 nije počeo kako treba

DeLorean će svoj novi život početi pred licem pravde umesto u auto salonima – ...

Mercedes-Benz C-Klasa debitovala u svojoj šestoj generaciji

Mercedes-Benz je zvanično predstavio šestu generaciju C-Klase, odnosno prvu generaciju koja je potpuno elektrifikovana ...