fbpx

VW Golf Electric će se proizvoditi u Wolfsburgu

VW Golf Electric će se proizvoditi u Wolfsburgu zajedno sa još jednim modelom A SUV segmenta

Volkswagen Golf IX

VW Golf Electric će se proizvoditi u Wolfsburgu zajedno sa još jednim modelom A SUV segmenta, dok će za proizvodnju modela Trinity biti zadužen pogon Zwickau – saopštila je kompanija. To znači da će definitivno, naredna generacija globalno popularnog modela Golf, biti proizvođena „kod kuće“ u Wolfsburgu. Ipak to neće biti tako ubrzo, nego do kraja tekuće decenije. Naime, Volkswagen je na sastanku upravnog Grupe i nadzornog odbora marke Volkswagen doneo odluku o planu proizvodnje modela marke Volkswagen do 2028. godine. Plan se odnosi samo na proizvodne pogone u Nemačkoj, a raspored proizvodnje praktično će biti baziran na osnovu platforme modela.
Budući, električni Golf biće postavljen na SSP platformu, na kojoj će se naći i drugi modeli, a činjenicom da će se proizvoditi u istom pogonu, VW Grupa pokušava sa smanji kompleksnost i troškove proizvodnje.

Volkswagen Golf IX

Deveta genearcija VW Golfa koja će biti električna, trebala bi debitovati 2028. godine. Međutim, pre Golfa, pojaviće se model koji je za sada najavljen kao predstavnik A-SUV segmenta. Drugim rečima, to će biti mali gradski automobil, verovatno malo povišen. Obzirom da je ID.2 električna zamena za model VW Polo već najavljena konceptom ID.2all, uz cenu od oko 25.000 evra, sasvim logično zvuči da bi se mogao i trebao pojaviti još manji i jeftiniji ID.1, naslednik modela e-Up koji polako zalazi u godine. Za sada, VW još nije zvanično najavio električnog mališana, ali obzirom na SSP platformu prilagodljivu po veličini i za različite modela, verovatno je samo pitanje dana kada će i ID.1 biti najavljen.
Što se VW Golfa tiče, prema izjavi šefa Volkswagena Thomasa Schafera, stiže 2028. godine, na SSP platformi, koju će definitivno koristiti i ID.2. To znači da će deveta generacija Golfa imati pogonski sistem koji radi na 800 volti, što će omogućiti punjenje na brzim punjačima i preko 175 kW. Pored toga, pomenuta SSP (Scalable Systems Platform) razvija se i sa sposobnošću Level 4 napredne autonomne vožnje.
Prema novim, ustanovljenim planovima proizvodnje, pogon Zwickau pored Drezdena biće zadužen za proizvodnju modela Trinity, odnosno električnog naslednika Passata. Do tada, kako je objavila agencija Reuters, u pomenutom pogonu Zwickau (koji proizvodi modele ID.3, ID.5 i Cupra Born) je obustavljena proizvodnja na dve nedelje zbog manje potražnje za ova dva modela u odnosu na očekivanu.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Ford poriče da će Mondeo uvoziti iz Kine u Evropu

Ford poriče da će Mondeo uvoziti iz Kine u Evropu, nakon što je okončao ...

Potvrđeno: premijera VW Golfa VIII odložena za 2020.

Premijera Volkswagen Golfa VIII odložena je za početak 2020. zbog tehničkih problema u razvoju ...

Sve je spremno za početak 41. tradicionalne trke 1000 Miglia

Sve je spremno za početak 41. tradicionalne trke 1000 Miglia, istorijske trke za klasična ...

Pogled na Opelov dizejnerski jezik budućnosti: GT X Experimental

Opel je dao prvi pogled na novi koncept automobil koji najavljuje novi dizajnerski jezik ...

Renaultu dve nagrade na međunarodnom festivalu automobila

Renault je osvojio dve nagrade na 37. međunarodnom festivalu automobila u Parizu Međunarodni festival ...

Hyundai objavio teaser novog Santa Fea

Hyundai je objavio teaser novog Santa Fea za 2019 pred njegovu svetsku premijeru na ...