fbpx

A sada ipak zvanično – Mercedes CLS

Mercedes je na L.A. Auto Show zvanično predstavio novi CLS. Ima nove motore, veći prtljažnik, 48V i postao je petosed

Foto: Mercedes-Benz

Mercedes je na L.A. Auto Show zvanično predstavio novi CLS sa kojim se otvoreno nada sa će se vratiti na lidersku poziciju u klasi kupe limuzina, koju su mu oteli BMW Serije 6 Gran Coupe i Audi A7 Sportback. Iako novi CLS ima potpuno pojednostavljene linije, u osnovi je zadržao siluetu prethodnika, koja je, očigledno, dobro prolazila kod kupaca. Osnova CLS-a je ponovo E klasa, ali što znači da je postavljen na novu MRA platformu, koja je, izmena oko stražnje osovine donela i povećan prtljažni prostor na 520 litara.

Foto: Mercedes-Benz

Takođe, CLS sada ipak ima pet sedišta, što je čudna odluka, ali izazvana željama kupaca, koje je Mercedes ispunio. Ipak najdominantniji deo enterijera su, doduše opciona, dva 12.3” ekrana smeštena u zajedničko kućište i koji zauzimaju veći deo armaturne table, ali svaki sa svojim funkcijama koje su više nego brojne. Ipak, “radni raspored” ostaje logičan, levi deo pripada vozaču i informacijama koje se njega tiču, dok je desni deo infotejment, povezivanje sa vozilom raznih mobilnih uređaja, zabava, klimatizacija itd. Tu su novi elementi koji treba da dodaju luksuzu i udobnosti, pa se ambijentalno svetlo u kabini menja sa promenom odabrane temperature.

Foto: Mercedes-Benz

Kao i S Klasa, no CLS ima sistem autnomne vožnje, koji uključuje praćenje kolovozne trake i održavanje udaljenosti od drugih vozila, prepoznavanje prepreka i automatsko kočenje. Napredni sistem “Driving Assistance Plus” prepoznaje kritičnu situaciju i osobe na prednjim sedištima priprema za bočni udarac, što je do sada činio samo kada prepozna čeoni sudar.

Foto: Mercedes-Benz

Kada početkom marta počne da se prodaje u Evropi, CLS će imati tri motora sa šest cilindara. Dizeli su zapremine 3.0 litre, i imaju 286 KS ( CLS 350 d 4MATIC) ili 340 KS (CLS 400 d 4MATIC). Ovaj snažniji dizel ima dvostepeni tubo kompresor i po prvi put CAMTRONIC, sistem varijabilnog podizanja ventila. Najsnažniji je CLS 450 4MATIC, koji ima redni šestocilindarski 3.0 benzinski motor, 367 KS i električni sistem koji radi na 48V, uz blagi hibridni sistem koji pomaže u ekonomičnosti sa svojih 22 KS i 270Nm obrtnog momenta.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

BMW 3.0 CSL predstavljen i ima šta da poruči

BMW 3.0 CSL je upravo predstavljen i uz najsnažniji redni “šestak” ima što da ...

Tržište polovnih automobila u Srbiji netransparentno

Tržište polovnih automobila u Srbiji ima nizak nivo transparentnosti, pokazalo je istraživanje istraživanje Tržište ...

Peugeot 508 dobio i “lubeničarsku” verziju

Peugeotov novi 508 jedan je od najbolje dizajniranih automobila u svom segmentu, a sada ...

Prvih 40 godina Renaulta u Formuli 1

Renault proslavlja 40 godina u Formuli 1, i to sa punim pravom i sa ...

Citroen u svom stilu u Frakfurtu

Uz C3 Aircross koji će definitivno model koji cilja velik volumen prodaje, Citroen ce ...

Hyundai Motor i Kia Motors uložili u Rimac

Hyundai Motor i Kia Motors zajedno su uložili 80 milona evra u Rimac Automobile ...