fbpx

Ferrari uvodi drugu smenu u proizvodnji

Ferrari planira da uvede drugu radnu smenu u proizvodnji, zahvaljujući velikom porastu porudžbina. 

Ferrari planira da od naredne godine uvede drugu radnu smenu u proizvodnji, zahvaljujući velikom porastu porudžbina. Kako bi proizvodnja dostigla povećanu potražnju, italijanski proizvođač će udvostručiti broj radnih smena po danu, sa jedne na dve smene. Kako Bloomberg prenosi, „ljudi upoznati sa situacijom, koji žele da ostanu anonimni, jer stvar nije javna“, su rekli da je Ferrari na putu da dohvati svoj cilj od 9.000 vozila godišnje ranije nego što je planirano. Povećanje proizvodnje je deo plana direktora Ferrarija, Sergio Marchionea, da napravi veće profite u narednih par godina, pa čak i prebaci 10.000 vozila godišnje. Ferrarijev predstojeći SUV model će odigrati veliku ulogu u ovom planu, čija premijera se očekuje početkom naredne godine. Očekuje se da će sledeće godine Ferrari proizvesti oko sedam procenata više automobila u poređenju sa trenutnom, što znači preko 9.000 jedinica naspram 8.400 ove godine. Trenutno, lista čekanja za neke od modela Ferrarija je preko 12 meseci, a Marchione je rekao da će uvek prodati jedan automobil manje nego što tržište zahteva, kako bi održali ekskluzivnost, citirajući osnivača kompanije Enzo Ferrarija.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Svi novi automobili u SAD moraju imati kameru za vožnju unazad

Svi novi automobili u SAD sada moraju imati kameru za vožnju u nazad, kako ...

5 zanimljivih činjenica sa tržišta polovnjaka

Tržište automobila se rapidno menja svake godine, ali neke tendencije i popularne prevare pri ...

Bolje motorno ulje – više “konja”

Postoje vozači koji vode računa o kvalitetu i starosti ulja u njihovim automobilima, ali ...

Aston Matin zakomplikovao Le Man drugima

Aston Martin je najavom ulaska u Le Man hiper klasu, uticanjem na pravila pa ...

Tavares kaže da Euro 7 normu ne treba ni uvoditi

CEO Stellantisa Carlos Tavares kaže da je potpuno besmisleno uvoditi Euro 7 normu u ...