fbpx

Formula E se sprema za narednu generaciju

Na salonu u Ženevi u martu biće predstavljena druga generacija bolida sve popularnijeg FIA Formula E šampionata

Foto: FIA Formula E

Bolid sledeće generacije Formula E šampionata biće predstavljen na salonu u Ženevi. Sve popularniji šampionat među publikom, ali što je mnogo važnije među proizvođačima, vozi se tokom zime, dok je Formula 1 na pauzi, pa će se sezona 2017/18 završiti u martu, a sezona 2018./19. početi u novembru ove godine.

Foto: FIA Formula E

Upravo za narednu sezonu spreman je novi dizajn bolida, koji je, zbog izgleda, već nazvan Batmobil. Prema prvim slikama detalja, a uskoro stižu i slike celog bolida, novina će biti dosta, od obaveznog „halo“ štitnika vozača, pa do novih spojlera i stražnjeg difuzora. Šasije za sve timove proizvodiće Spark Racing Technologies. Velika novina je i ukidanje zamene bolida na polovini trke zbog baterija koje nisu mogle da izdrže celu trku.

Foto: FIA Formula E

Iza ovoga se krije promena dobavljača baterija. Do sada ih je proizvodio Williams Advanced Engineering, ali je ovaj prilično unosan ugovor uspeo da preotme Williamsov konkurent i iz Formule 1 – McLaren Applied Technologies.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Crossland X – nova era Opela

Crossland X možemo definisati i novom erom Opela, koja će kupcima tek ponuditi to ...

Nissan Micra – od ružnog pačeta do…

Za svojih 35 godina postojanja Nissan Micra prošla je put. Ne, ne samo težak ...

Jednim pogledom: svi noviteti do kraja 2017. godine

 U toku 2017. godine na evropskom tržištu će se  pojaviti oko 150 novih automobila. ...

Dacia Sandero Stepway – jednostavno do multimedije

Dacia Sandero Stepway je dokazala da se lako može doći do efikasnog multimedijalnog sistema ...

Ford Bronco se vratio nakon 25 godina

Nakon pauze od četvrt veka, Ford je vratio u život legendarno ime Bronco i ...

Prikazan Ferrari 296 GTB sa V6 motorom i 818 KS

Istina je, Ferrari je sa V8 prešao na V6 hibridni pogon, a prvi put ...