fbpx

Uz Suzuki Swift, najbržim kupcima poklon iznenađenja

Swift nove generacije – nosilac titule automobila godine u Japanu – na našem tržištu s izvanrednim paketima opreme po početnoj ceni od 10.390 evra

Foto: Suzuki

Zbog velike potražnje za novom generacijom Suzuki Swifta u čitavom svetu, ovlašćeni uvoznik, prodavac i serviser automobila i motocikala poznate japanske marke, beogradski Euro Sumar, tek nedavno je uspeo da za kupce u Srbiji obezbedi dovoljnu količinu tih vozila s promptnom isporukom- odmah po okončanju finansijskih formalnosti.
U Euro Sumaru su odlučili da nagrade najbrže kupce ovog modela, kako one koji su strpljivo čekali na novog „mališana“, tako i one koji će tek ući u prodajne salone u Beogradu ili na Novom Beogradu: uz atraktivan auto dobijaju vredan specijalan, uslovno rečeno „personalizovan“ poklon – za svakog novog vlasnika drugačiji.

Foto: Suzuki

Premda Swift nije nepoznat model, u Srbiji ga mnogi tek otkrivaju i, kako tvrde u Euro Sumaru, pokazuju neskriveno oduševljenje pri prvom susretu s tim automobilom. Više je razloga za to – glavni je da aktuelna generacija Swifta, u svakom smislu, nudi neuporedivo više nego sve prethodne. Nadalje, novi Swift na većinu svetskih tržišta stiže direktno iz Japana, što je lako uočljivo po vrlo pedantno obavljenoj montaži i detaljnoj završnoj kontroli kvaliteta.
Jedan od dokaza njegove panplanetarne popularnosti je podatak da je od predstavljanja prve (internacionalne) generacije, 2004-te, do danas širom sveta prodat u više od 5,8 miliona primeraka! Taj model je nosilac brojnih nagrada, a najsvežija među njima je titula automobila godine u Japanu (2018 RJC Car of the Year Award) u kategoriji kompaktnih vozila.

Od brojnih konkurenata se razlikuje po tome što se nudi u natprosečno velikom broju različitih varijanti. Na naše tržište stiže s benzinskim motorima od 1.242 cm3 (četvorocilindarski DUALJET, 90 KS) i od 998 cm3 (trocilindarski BOOSTERJET, 115 KS) – oba i u verzijama s „blagim“ hibridnim pogonom, s tri paketa opreme, tri mogućnosti za izbor menjača (ručni petostepeni, automatski-CVT i automatski šestostepeni), prenosom snage samo na prednje ili na sva četiri točka… Kupci mogu da biraju i tri opcije za boju karoserije, uključujući i SO COLOR – dvobojnu kombinaciju (krov u jednoj, ostatak vozila u drugoj boji).

Foto: Suzuki

Swift je jedan od retkih u svojoj klasi koji u najluksuznijem paketu opreme Elegance (GLX) ima i elektronske „pomoćnike“ viđene samo u skupim automobilima više kategorije, kao što su, recimo, radarski sistem podrške pri kočenju i dualni sistem kamera za upozorenje i prinudno kočenje (praćenje saobraćajne trake i pešaka).
Za potencijalne kupce kojima su u fokusu interesovanja performanse i potrošnja, tek nekoliko osnovnih podataka: s motorom od 90 KS Swift postiže maksimalnu brzinu od 170 do 180 km/h, od 0 do 100 km/h ubrzava za 11, odnosno 12,6 sekundi, a prosečno troši od 4,3 do 4,9 litara na 100 km (sve brojke zavise od izbora menjača). Snažniji motor omogućava da mali „zvrk“ postigne i svih 195 km/h, a da do „stotke“ ubrza za samo 10 sekundi, uz vrlo razumnu prosečnu potrošnju, koja, u zavisnosti od menjača, iznosi od 4,3 do 5,0 l/100 km.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Porsche Taycan najbrži serijski električni sedan na Nirburgringu

Porscheov električni sedan, Taycan, još nije zapravo ni pokazan u serijskoj verziji a već ...

Formula 1 – glumci investiraju u tim Alpine

Formula 1 – glumci investiraju u tim Alpine koji je postao bogatiji za 180 ...

Novi Volkswagen Tiguan stiže na proleće

Novi Volkswagen Tiguan stiže na proleće na mesto odlazećeg modela koji je svoje mesto ...

Izgoreo prototip A7

Prototip novog Audija A7 izgoreo tokom testiranja u Alpima Dešava se i to. Tokom ...

Musk svojom odlukom ugrozio kupce Tesle

Musk je svojom odlukom ugrozio vozače Tesle time što je naredio da se uklone ...

Musk se nije šalio: odbor potvrdio moguće privatizovanje Tesle

Elon Musk je zaprepastio mnoge grane industrije, kada je na Twitteru objavio ideju da ...