fbpx

Formula E sve zanimljivija

Kao što smo najavili, predstavljen je novi bolid Formule E za sezonu 2018/19 i biće po mnogo čemu napredniji od postojećeg

Foto: FIA Formula E

Nova Formula E koja će se voziti naredne sezone koja počinje krajem ove godine biće mnogi brža, tako kaže aktuelni šampion Lucas di Grassi. Po njemu, na dovoljno dugim pravcima moći će da dostigne maksimalnu brzinu od preko 300 km/h. Novi električni bolid dobio je potpuno novu pogonsku grupu i bateriju.

Foto: FIA Formula E

Imaće 250kW (335KS), a u modu za kvalifikacije i dodatnih 50kW (70KS). Sa većom snagom, bolid koji se bazira na malom aerodinamičkom otporu (sa malim downforceom koji generiše) čak i sa relativno malom snagom imaće impresivne performanse. “Umesto dosadašnjih 225 km/h imaće maksimalnu brzinu preko 300 km/h, i tada niko neće moći da kaže da su spori” kaže di Grassi. Aktuelni šampion Formule E kaže da je Formula E na prekretnici, da je novi bolid teško voziti i da ima mnogo bolje performanse. Šta više, zbog toga predlaže i da se razmisli o drugačijim konfiguracijama staza, sa malo dužim pravcima koji bi dozvolili vožnju u zavetrini i više prilika za preticanje.

Foto: FIA Formula E

Di Grasi kaže i da se od Formule E ne mogu očekivati performanse jedne Formule 1 i LMP1 prototipa pre svega zbog toga što su ovi bolidi projektovani isključivo za ulične trke, a ne trke na pistama, i kako kaže, Formula 1 se ne može voziti na stazi Parizu na kojoj se vozi Formula E

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Mini Cooper ima veoma živopisnu istoriju

Mini Cooper ima više nego živopisnu istoriju, a mnogi ni danas zapravo ne znaju ...

Predstavljena je 6. generacija Opel Astre

Nova munja je rođena – pod ovim motom Opel je danas u Riselshajmu predstavio ...

Formula 1 – Vestappenu sprint trka u Brazilu

Formula 1 – Vestappenu sprint trka u Brazilu u zanimlivoj trci sa mnogo borbi ...

Sainzu i druga etapna pobeda na Dakar Relju

Španski reli šampion je prvi vozač koji je na ovogodišnjem Dakar Reliju došao do ...

Toyota uvela do 10 godina garancije na pneumatike

Nova pogodnost za kupce Toyotinih vozila – dopunska garancija na pneumatike do 10 godina ...

Kako se Mercedes C 220d 4Matic snalazi u mećavi?

Mercedes-Benz je kroz osvežavanje C Klase morao da uradi mnogo više od uvođenja novih ...