Luc Donckerwolke tvrdi da, barem što se Hyundaija tiče, više neće biti 5 u 1 principa dizajna vozila
Luc Donckerwolke šef dizajna Hyundai dizajn centra, tvrdi da je završeno sa 5 u 1 dizajnom, odnosno sindromom čuvene ruske lutke Matrjoške. “Automobili se više moraju razlikovati, a praksa upotrebe identičnog dizajna samo različitih dimenzija za brojne modele mora biti završena”, kaže čuveni dizajner, koji je potpisao Lamborghini Murcielago, Gallardo, Audi R8, i mnogo što šta tokom vremena provedenog u VW Grupi, a sada je šef dizajna Hyundaijeve luksuzne marke Genesis. Belgijanac, inače rođen u Limu ui Peruu, zna šta govori i samo potvrđuje ono što svi odavno znamo – svaki model mora imati svoju individualnost i svoj spostveni izraz, u okviru stila i prepoznatljivosti koju gaji marka.
O čemu govori Donckerwolke, najbolje je pokazano, po mnogima najlepšim konceptom salona u Njujorku, sportskim kupeom Genesis Essentia, koji bi se mogao u serijskoj proizvodnji pojaviti u naredne dve godine. Ujedno, šaf dizajna marke Genesis tvrdi i da će marka za čiji dizajn je on odgovoran stremiti ka eleganciji a ne ka “buci”.
Ozbiljne zaokrete u stilu dizajna najavio je i Audi, ali najnovijim modelima to i nije potvrdio, a ujedno i Adrian van Hooydonk šef dizajna BMW-a najavljuje veću diversifikaciju među modelima unutar kuće, a rezultate ove najave tek treba da vidimo.
Show Comments