fbpx

Otvoren novi BMW razvojni centar za autonomnu vožnju

BMW Grupa je zvanično otvorila svoj centar za razvoj autonomne vožnju u Unteršlajshajmu u blizini Minhena

Foto: BMW

BMW Grupa je juče proslavila zvanično otvaranje svog centra za autonomnu vožnju u Unteršlajshajmu. Klaus Frojlih, član upravnog odbora BMW AG odgovoran za istraživanje i razvoj, i bavarski premijer Markus Seder, prisustvovali su otvaranju progresivnog razvojnog kompleksa koji pokazuje da se BMW Grupa preobražava u tehnološku kompaniju.

Foto: BMW

Kampus BMW Grupe za autonomnu vožnju najmoderniji je multidisciplinarni i interdisciplinarni centar vrhunske stručnosti, koji obezbeđuje veći kapaciteta za inovacije i povećanu efikasnost razvoja tehnologija, a naravno i osiguranju održivosti kompanije u budućnosti.
Pre 15 meseci, BMW Grupa je odlučila da koncentriše svoju razvojnu ekspertizu na polju povezanosti vozila kao i visoke i potpuno automatizovane vožnje na jednoj lokaciji. Centar, koji se prostire na 23.000 kvadratnih metara poslovnog prostora i obezbeđuje mesta za 1.800 zaposlenih, dovršen je u rekordnom roku.

Foto: BMW

BMW Grupa ima nameru da podstiče razvoj visoko automatizovanih vozila uz pomoć novog razvojnog centra u Unteršlajshajmu, i namerava da angažuje IT specijaliste i programere softvera u oblastima veštačke inteligencije, mašinskog učenja i analize podataka.
Centar za autonomnu vožnju otvara svoja vrata „novim radnim okruženjima“ tj. prostoru bez pregrada, inteligentnoj i fleksibilnoj upotrebi poslovnog prostora, i višestranom i kreativnom radnom mestu. Jasne su pogodnosti za razvojne stručnjake koji se ovde zaposle: fleksibilnost, efikasnost, visoki nivo autonomije i kraće udaljenosti. Ovo znači, na primer, da programer softvera koji radi u novom kampusu odmah može da testira tek napisani kôd u vozilu do kojeg može bukvalno da se prošeta.
Nova radna okruženja ujedno donose i novu kulturu zaposlenih i menadžmenta, a menadžeri rade u istom tom otvorenom prostoru kao i njihovi zaposleni. Ovo jača interakciju i olakšava komunikaciju, što za rezultat ima efikasan timski rad na razvoju veoma kompleksnih proizvoda.

Foto: BMW

BMW Grupa je prva kompanija u automobilskoj industriji koja je primenila agilni radni model sistematski i univerzalno za čitavu specijalističku oblast – u ovom slučaju je to autonomna vožnja i asistencija vozaču, od faze istraživanja pa sve do razvoja serijske proizvodnje.

Foto: BMW

Otvorena struktura kampusa nudi odlične uslove za „skram“ timove, te savršeno služi agilnom procesu razvoja softvera. „Skram“ timovi imaju interdisciplinarnu strukturu, što podrazumeva spoj različitih veština unutar jedne oblasti. Oni se bave kompleksnim podprocesima, i rade nezavisno sa pristupom „s jednog kraja na drugi kraj“. Visoki stepen fleksibilnosti omogućava timovima da brzo i efikasno reaguju na nove zahteve.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Predstavljen novi Hyundai i10 i i10 N Line

Hyundai Motor je predstavio novi i10 i i10 N Line koji ima unapređeni i ...

Stiže novi Accord, ali u Ameriku

Honda je objavila, za sada, crtež novog Accorda, koji će zvanično svetu biti predstavljen ...

Volvo XC40 evropski automobil godine

Volvo XC40 je osvojio laskavu titulu 2018 European Car of the Year   Novi ...

Daimler i Geely će zajedno razvijati hibridne pogonske jedinice

Daimler i Geely Holding su najavili plan za zajednički razvoj nove generacije hibridnih pogona, ...

Aston Martin iz 1985. uhvaćen na snimanju novog James Bond filma

Snimanje novog nastavka James Bond franšize, za sada poznatog kao „Bond 25“, je u ...

Sebastien Ogier vodi na Monitiju

Šestostrukom reli šampionu sveta nije mnogo trebalo da se privikne na Citroen Sebastien Ogier, ...