fbpx

Otvoren novi BMW razvojni centar za autonomnu vožnju

BMW Grupa je zvanično otvorila svoj centar za razvoj autonomne vožnju u Unteršlajshajmu u blizini Minhena

Foto: BMW

BMW Grupa je juče proslavila zvanično otvaranje svog centra za autonomnu vožnju u Unteršlajshajmu. Klaus Frojlih, član upravnog odbora BMW AG odgovoran za istraživanje i razvoj, i bavarski premijer Markus Seder, prisustvovali su otvaranju progresivnog razvojnog kompleksa koji pokazuje da se BMW Grupa preobražava u tehnološku kompaniju.

Foto: BMW

Kampus BMW Grupe za autonomnu vožnju najmoderniji je multidisciplinarni i interdisciplinarni centar vrhunske stručnosti, koji obezbeđuje veći kapaciteta za inovacije i povećanu efikasnost razvoja tehnologija, a naravno i osiguranju održivosti kompanije u budućnosti.
Pre 15 meseci, BMW Grupa je odlučila da koncentriše svoju razvojnu ekspertizu na polju povezanosti vozila kao i visoke i potpuno automatizovane vožnje na jednoj lokaciji. Centar, koji se prostire na 23.000 kvadratnih metara poslovnog prostora i obezbeđuje mesta za 1.800 zaposlenih, dovršen je u rekordnom roku.

Foto: BMW

BMW Grupa ima nameru da podstiče razvoj visoko automatizovanih vozila uz pomoć novog razvojnog centra u Unteršlajshajmu, i namerava da angažuje IT specijaliste i programere softvera u oblastima veštačke inteligencije, mašinskog učenja i analize podataka.
Centar za autonomnu vožnju otvara svoja vrata „novim radnim okruženjima“ tj. prostoru bez pregrada, inteligentnoj i fleksibilnoj upotrebi poslovnog prostora, i višestranom i kreativnom radnom mestu. Jasne su pogodnosti za razvojne stručnjake koji se ovde zaposle: fleksibilnost, efikasnost, visoki nivo autonomije i kraće udaljenosti. Ovo znači, na primer, da programer softvera koji radi u novom kampusu odmah može da testira tek napisani kôd u vozilu do kojeg može bukvalno da se prošeta.
Nova radna okruženja ujedno donose i novu kulturu zaposlenih i menadžmenta, a menadžeri rade u istom tom otvorenom prostoru kao i njihovi zaposleni. Ovo jača interakciju i olakšava komunikaciju, što za rezultat ima efikasan timski rad na razvoju veoma kompleksnih proizvoda.

Foto: BMW

BMW Grupa je prva kompanija u automobilskoj industriji koja je primenila agilni radni model sistematski i univerzalno za čitavu specijalističku oblast – u ovom slučaju je to autonomna vožnja i asistencija vozaču, od faze istraživanja pa sve do razvoja serijske proizvodnje.

Foto: BMW

Otvorena struktura kampusa nudi odlične uslove za „skram“ timove, te savršeno služi agilnom procesu razvoja softvera. „Skram“ timovi imaju interdisciplinarnu strukturu, što podrazumeva spoj različitih veština unutar jedne oblasti. Oni se bave kompleksnim podprocesima, i rade nezavisno sa pristupom „s jednog kraja na drugi kraj“. Visoki stepen fleksibilnosti omogućava timovima da brzo i efikasno reaguju na nove zahteve.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Cadillac slavi 15 godina V-Serije specijalnim izdanjem

U čast 15 godina postojanja V brenda, Cadillac je spremio dva vrlo ograničena izdanja ...

Problemi za Maserati Levante

Iako je Maserati od modela Levante svog prvog SUV-a jako mnogo očekivao, izgleda da ...

Nova Insignia – ambiciozno, da li i opravdano?

U ponovo nastaloj globalnoj SUV maniji, porodična limuzina i njene “tradicionalne vrednosti” našli su ...

Rimac Nevera više nije najbrža na svetu

Rimac Nevera više nije električni automobil sa najboljim ubrzanjem na planeti – primat preuzima ...

Toyoti pol pozicija za prvu ovogodišnju WEC trku

Posada Mike Conway i Kamui Kobayashi osvojila je pol poziciju u Toyoti za prvu ...

50 kilovata naizmenične molim…

Volvo je zvanično saopštio da će svi modeli koji budu iz proizvodnje izlazili od ...