MG je brend koji je poznat po malim sportskim roadsterima iz 20. veka, koje je pod kineskim vlasnikom potpuno zapostavio i okrenuo se crossoverima

MG je brend koji je poznat po malim sportskim roadsterima iz 20. veka, koje je pod sadašnjim kineskim vlasnikom, SAIC, potpuno zapostavio i okrenuo se crossoverima i sedanima. Ipak, MG tvrdi da je spreman da se vrati svojim korenima. U intervjuu za australijski Drive, MG-jev šef dizajna, Shao Jingfeng, je potvrdio razvoj novog roadstera, koji cilja specifično na, koga drugog, nego Mazdu MX-5.

Međutim, MG roadster neće biti „kineska kopija“ Mijate. Novi MG će biti zasnovan na novoj platformi, i imaće električni pogon na sva četiri točka. MG-jev plan je bio da ponovo uspostavi imidž marke sa mainstream modelima, što je već učinio, i onda da vrati fokus na svoje korene. Planovi za novi roadster su deo proširivanja MG-a, nakon što je SAIC napravio profit lansirajući sedan i nove crossover modele globalno.

MG je 2017. pokazao E-Motion koncept, koji je nagoveštavao na električni sportski kupe. Jingfeng je izjavio da planovi u MG-u uključuju „automobil za autosport, sportski automobil“ i dodatne električne modele. Glavni dizajner MG-a ipak nije rekao za kada da očekujemo novi roadster koji će parirati Mazdi MX-5.
Show Comments