Zamislite crveni Ferrari koji je posle par godina posta ljubičast, zbog toga što je fabrika odabrala nepostojane boje ili tehnologiju zaštitnog sloja
Da li će vaš automobil ostati crven tokom celog svog veka ili neće, zavisi od nekoliko faktora. Osim činjenice da mu je garaža pomogla ako je bio te sreće da je ima, ponajviše će boja automobila zavisiti od izbora proizvođača. Vrste boje i tehnologije njenog nanošenja.
Ferrari se ne igra sa svojim kupcima, a biće prvi koji će usvojiti novu tehnologiju farbanja, uz koju će štedeti energiju, ali i zadržati trajnost i postojanost. U saradnji sa specijalistom za boje i lakove, kompanijom PPG, Ferrari će prvi u svetu usvojiti novu tehnologiju dvokomponentnog sistema farbanja i sušenja na niskoj temperaturi. Ova tehnologija, pored dvokomponentnh boja koristi novi i posebno formulisani poslednji providni sloj, a umesto na 150°C boja se suži na 100°C. „Low Cure“ smole sadrže nove učvršćivače koji poboljšavaju otpornost boje na vodu i druge uticaje koji mogu naškoditi.
Iz ugla Ferrarija, sama ušteda u energiji obzirom na manju temperaturu sušenja nije presudna, iako nije ni zanemarljiva. Obzirom na nižu temperaturu sada će moći istovremeno da boji i suši sve komponente karoserije, kako delove od karbonskih kompozita, tako i od drugih materijala, što do sada nije bilo moguće, a predstavljalo je velik problem u procesu ujednačavanja i uniformnosti boje na jednom vozilu. Uz novi proces farbanja, Ferrari će kupcima biti u mogućnosti da ponudi čak 61 osnovnu boju, što je postalo moguće kombinovanjem metalik osnovne sa sjajnim ili mat pigmetiranim završnim premazom. Inače, ovo nije prvi put da Ferrari uvodi nove tehnologije boja. Još 2004. prvi je prihvatio sistem boja na vodenoj bazi.
Show Comments