fbpx

DS 4 ambiciozno izaziva Audi A3 i BMW Serije 1

Jedna od čak 13 marki pod kapom nove gigantske kompanije Stellantis je DS, a novim modelom DS4 planira da konkuriše Audiju

DS je do sada bio luksuzna marka Citroena sa idejom i ciljem da se potpuno odvoji od matične kompanije. Iako se od Citroena nije do kraja ni odvojila, sada je potpala pod kapu novog globalnog giganta, kompanije Stellantis, nastale udruživanjem PSA i FCA.
To znači da novi model DS4 nije na PSA EMP2 platformi, nego na Stellantis EMP2 platformi. Naravno, reč je o istoj postavci donjeg postroja na kojoj se već nalazi podosta modela PSA Grupe, a koja nosi kompaktni hatchback C segmenta. I tek sada dolazimo do suštine – upravo predstavljeni DS4, kako kažu iz rukovodstva marke, konkurisaće Audiju A3, BMW Serije 1, pa čak i Mercedesu GLA. U osnovi, DS4 kao model je već bio u ponudi, ali je njegova proizvodnja obustavljena 2018.
Novi DS4 izgleda mnogo sofisticiranije nego njegov prethodnik, a tehnološki to stvarno i jeste. Standardna oprema su čak i matrix LED farovi, sa 98 LED-ova koji osvetljavaju put. Nekadašnje brave skrivene uz C stub su otšle u penziju, a umesto njih DS4 je dio vrlo pomodne „kvake“ koje iskaču iz površine vrata, ali na uobičajenom mestu.
Ponovo rođeni francuski predstavnik u premijum C segmentu dug je 4.4 metra, a visina krova je malo spuštena pa je sada na 1.47 metara, kupcima će na raspolaganje među opcijama biti stavljeni i veliki naplatci od čak 20 cola.
Pogonska ponuda za DS4 biće poprilično široka, od benzinaca, preko dizela, pa sve do plug in hibrida. PureTech benzinci će imati 130, 180 i 225 KS, a HDI 130 KS, dok će uz sve pogonske opcije biti standardni osmostepeni automatski menjač. Isti menjač će ići i uz plug in hibrid koji kombinuje benzinac sa 180 KS i elektromotor od 110 KS, koji će zbirno imati maksimalno 225KS, i davati sasvim upotrebljivu električnu autonomiju od 50 kilometara.
Novi DS 4 će do kupaca stići u tri verzije. Pored osnovne biće i „SUVeizovani“ DS4 Crossback, i „sportizovani“ DS4 Performance Line. U svakom slučaju, DS4 će svoje premijum aspiracije opravdavati luksuznim, udobnim ali i minimalistički stilizovanim enterijerom, i brojnim naprednim tehnologijama. Među standardnom i serijskom opremom biće HUD sa bogatom grafikom koja će se pružiti na 21“ vetrobrana, Level 2 autonomna vožnja, aktivno oslanjanje koje uz pomoć kamere prepoznaje kolovoz ispred vozila i priprema ogibljenje spram podloge.
Prodaja novog DS4 bi trebala da počne u drugoj polovni 2021. godine.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

CEO Lotusa dao ostavku i prešao u JD Classics

CEO Lotusa, Jea-Marc Gales je napustio britanskog proizvođača sportskih automobila kako bi se pridružio ...

Formula 1 – Sebastian Vettel se povlači

Formula 1 sledeće godine na startnom poretku neće imati četvorostrukog šampiona sveta Sebastiana Vettela ...

50 godina Opela GT: “Nur Fliegen ist schöner…”

„Nur Fliegen ist schöner…” – samo je letenje lepše. Ove četiri reči su dovoljne ...

General Motors se zahvalio Facebooku

General Motors se pridružio Fordu i Hondi i zahvalio Facebooku na saradnji i povukao ...

Najprodavaniji Opel modeli dostupni odmah za isporuku!

Sada možete da imate sve! Inovativne nemačke tehnologije, odvažan i čist dizajnerski potpis, komfor ...

Chery predstavio novi električni model EQ1

Chery predstavio novi električni model EQ1 na ovogodišnjoj manifestaciji BG Car Show 2024 Chery ...