Šef razvoja Chevrolet Camara, Al Oppenheiser, je u intervjuu priznao da Mustang …“jede naš ručak”…

Šef razvoja Chevrolet Camara, Al Oppenheiser, je svestan da šesta generacija Chevrolet Camara ne obara nikakve rekorde po prodaji. U razgovoru sa Automorive News naveo je da Mustang “jede naš ručak”. Oppenheiserov komentar se odnosio na Ford Mustang i njegovu dominaciju u “pony car” segmentu, ali je dodao i da je spreman za ofanzivu. “Niske (tranzakcione) cene četvorocilindraša… tu je najveći deo prodaje, a to je zona i gde naša cenovna strategija treba da se unapredi. Planiramo da idemo jedan na jedan – i pobedimo,” rekao je Oppenheiser. Camaro je pao na treće mesto, a Dodge Challenger se popeo na drugo.

Tokom jula je isporučeno 29,551 jedinica Camara, dok je Ford prodao 48,362 primeraka Mustanga, što je ogromna razlika u poređenju sa prošlom, petom, generacijom. Prošla generacija Camara se prodavala četiri godine za redom bolje od Mustanga, sve dok nije izašla peta generacija Mustanga za 2015. godinu. Oppenheiser i njegov tim sada planiraju da uzvrate udarac agresivnijim cenama u niže pozicioniranim varijantama Camara. Chevrolet je već skinuo 1,000 dolara za osnovnu 1LS verziju, na 25,995 dolara. Slična sniženja važe i za modele sa jačim 1LT i 2LT paketima opreme. Takođe, Chevrolet će uskoro u prodaju pustiti i Camaro Turbo 1LE, koji dobija oslanjanje od SS i V-6 1LE modela, kao i sportskiji izgled. Oppenheiser je naveo da računa da će ideja “pristupačnih performasni” preokrenuti momentum prodaje u njihovu korist.
Show Comments