fbpx

Drugi od tri osnivača Faraday Future-a napustio poziciju

Faraday Future se našao u vrlo nezavidnoj poziciji, usled, kako finansijskih, tako i promena u strukturi rukovodstva

Foto: Faraday Future

Faraday Future se našao u vrlo nezavidnoj poziciji, usled, kako finansijskih, tako i promena u strukturi rukovodstva. Top menadžeri skaču sa “broda” jer se ispostavilo da obezbeđene finansije i nisu bezbedne koliko se mislilo. Poslednji koji je napustio ovaj, po svemu sudeći, tonući brod je potpredsednik razvoja automobila i jedan od originalnih osnivača kompanije, Nick Sampson. Kako Reuters prenosi, Sampson, koji je i bivši izvršni direktor Tesle, je drugi od tri osnivača Faraday Future-a koji je napustio uzburkanu kompaniju. Jedino je na poziciji još ostao CEO kompanije, Jia Yueting, pred kojim je teška i vrlo bitna bitka. Faraday Future je nedavno najavio otkaze, smanjenja plata, i neplaćena odsustva. Jia u ovom trenutku uzima godišnju platu koja iznosi samo jedan dolar. Najveći izvor problema za Faraday Future je Evergrande Health Industry grupa, najveći akcionar ove firme.

Foto: Faraday Future

Plan je bio da se investira 2 milijarde dolara. Od te potencijalne gotovine bi se spremio prvi FF model za serijsku proizvodnju, poznat pod imenom FF91. Evergrande je navodno trebao da prebaci inicijalnu uplatu od 700 miliona dolara. Ta uplata se nikada nije dogodila, a Evergrande navodi da su problem neispunjene obaveze od strane Faraday Future-a. Za uzvrat, Faraday Future je započeo abritažu protiv Evergrande grupe. Sve u svemu, cela situacija je velik haos. Iz finansijske perspektive, FF trebaju sredstva kako bi opstao, a glavni investitor neće da ih omogući. Galvni lideri kompanije vide situaciju i prelaze na druge projekte. Osim Sampsona, FF se nedavno pozdravio i sa svojim potpredsednikom, Peter Savagianom. On je bio glavni IT čovek General Motorsovog EV1 električnog automobila, i njegov odlazak je ostavio veliku rupu u razvojnoj strani komapnije. U slučaju da abritaža ne donese potrebna sredstva, vrlo je moguće da će to biti poslednja potrebna rupa da se potopi ovaj ambiciozni startup za električne automobile.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Alfa Romeo predstavio novi identitet marke u Milanu

U znak proslave komercijalnog predstavljanja modela Tonale na glavnim evropskim tržištima, juče je u ...

Titulu “World Car of the Year 2021” dobio je VW ID.4

Prestižnu titulu “World Car of the Year 2021” dobio je električni Volkswagen ID.4, koji ...

Toyota Rav4 4×4 za 23.990€

U sklopu priprema za predstojeću sajamsku manifestaciju „BG Car Show“, već od 1. februara ...

Baterije stvarnost naše budućnosti

Baterije su naša realnost bliske budućnosti. A kada su baterije u pitanju treba slušati ...

Duncan Hamilton – pilot, trkač, pobednik LeMana…

Duncan Hamilton je bio pilot, vlasnik psa koji je odložio vojnu opraciju, pobednik LeMana ...

Porsche 911 Carrera GTS je postao hibrid

Porsche 911 Carrera GTS je postao hibrid, ali ne treba žuriti sa zaključcima – ...