fbpx

Počela prodaja novog Ford Focusa u Srbiji

Ford Focus je jedna od nestrpljivo očekivanih novina na našem tržištu, a prodaja je upravo počela

Prezentacijom za predstavnike medija na stazi Centra NAVAK, počela je prodaja nove generacije modela Ford Focus. U svoje tri prethodne generacije još od 1998., ovaj hatchback C segmenta bio je popularan i dobro prodavan kako u Evropi tako i kod nas. Obzirom da se za dolazak nove, četvrte generacije znalo dosta unapred, nije ni čudo da je sa nestrpljenjem očekivan.
Vrlo uskoro očekuje nas višednevni test, pa smo prvo kratko upoznavanje iskoristili smo za osnovne utiske. U odnosu na prethodnu generaciju, Focus nje menjao gabarite, međutim izmenjenom arhitekturom enterijera, nudi više prostora, naročito na zadnjoj klupi. Veću čvrstinu, manju masu i veću bezbednost fabrika je obezbedila novima materijalima, odnosno termički obrađenim čeličnim limovima karoserije, procesom sličnim kaljenju, ali do nižeg nivoa, kako čel ne bi postao previše krt.

Foto: Ford

Od tehnoloških novina, u Focus se uselio head up display, park assist koji u verziji sa automatskim menjačem potpuno automatski obavlja manevar parkiranja sam obavljajući manevar upravljačem i birajući hod unapred ili unazad. Takođe, u Focusu je potpuno novi rotacioni selektor automatskog menjača. Ford je po prvi put u jedno svoje vozilo ugradio i sistem “Pothole detection technology” koji putem senzora prepoznaje rupe i neravnine na kolovozu i priprema i prednje i zadnje ogibljenje tako da točak što manje upada u neravninu. Ovaj sitem smanjuje mogućnost oštećenja pneumatika, točka, pa i celog sistema oslanjanja na najmanju moguću meru.
Od pogonskih opcija, novi Focus stiže sa dobro poznatim 1.0 Ecoboost benzinskim tubo trocilindrašem sa 100 ili 125 KS, i takođe turbo trocilindrašem zapremine 1.5 litara sa sistemom deaktivacije jednog cilindra, koji će se moći kupiti u tri nivoa snage – sa 120, 150 i 182KS. U ponudi su i dva dizela, 1.5 litarski sa 95 ili 120 KS, kao i dvolitarski dizel sa 150 KS. U svim verzijama motora standardni je šestostepeni manuelni menjač, dok je opcioni novi osmostepeni automatski menjač.
Kupcima u Srbiji od starta se nude tri karoserijske verzije, hatchback sa petoro vrata, karavan i limuzina sa četvoro vrata. Četiri su osnovna paketa opreme: Trend, Trend Edition, Titanium i ST Line, dok je Vignale oznaka za najviši mogući paket opreme. Novi Ford Focus cenom startuje od 15.590 evra pa naviše.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Ram 1500 REV ima autonomiju od 800 kilometara

Ram 1500 REV je otkriven u februaru, a sada su poznate i performanse za ...

Hyundai svojoj ponudi dodaje i sportski SUV Kona N

Hyundai proširuje ponudu svojih N modela, a prvi sledeći biće Kona N, prvi SUV ...

Carlos Ghosn demantovao spajanje Renaulta i Nissana

Uprkos ranijim najavama da bi se Renault-Nissan alijansa mogla spojiti i postati jedno, Carlos ...

Audi e-tron na granici perpetuum mobile

Izraz perpetuum mobile označava beskonačno kretanje. U automobilskom svetu, značio bi da vozilo beskonačno ...

Dva podijuma za Miloša Pavlovića na Nirburgringu

Srpski automobilista Miloš Pavlović uspešno je završio trkački vikend Lamborghini Super Trofeo takmičenja koji ...

Porsche otkrio tajne koncepte među kojima je i 919 Street

Porsche je u knjizi pod naslovom “Porsche Unseen“ po prvi put objavio dizajnerske studije ...