fbpx

Počela prodaja novog Ford Focusa u Srbiji

Ford Focus je jedna od nestrpljivo očekivanih novina na našem tržištu, a prodaja je upravo počela

Prezentacijom za predstavnike medija na stazi Centra NAVAK, počela je prodaja nove generacije modela Ford Focus. U svoje tri prethodne generacije još od 1998., ovaj hatchback C segmenta bio je popularan i dobro prodavan kako u Evropi tako i kod nas. Obzirom da se za dolazak nove, četvrte generacije znalo dosta unapred, nije ni čudo da je sa nestrpljenjem očekivan.
Vrlo uskoro očekuje nas višednevni test, pa smo prvo kratko upoznavanje iskoristili smo za osnovne utiske. U odnosu na prethodnu generaciju, Focus nje menjao gabarite, međutim izmenjenom arhitekturom enterijera, nudi više prostora, naročito na zadnjoj klupi. Veću čvrstinu, manju masu i veću bezbednost fabrika je obezbedila novima materijalima, odnosno termički obrađenim čeličnim limovima karoserije, procesom sličnim kaljenju, ali do nižeg nivoa, kako čel ne bi postao previše krt.

Foto: Ford

Od tehnoloških novina, u Focus se uselio head up display, park assist koji u verziji sa automatskim menjačem potpuno automatski obavlja manevar parkiranja sam obavljajući manevar upravljačem i birajući hod unapred ili unazad. Takođe, u Focusu je potpuno novi rotacioni selektor automatskog menjača. Ford je po prvi put u jedno svoje vozilo ugradio i sistem “Pothole detection technology” koji putem senzora prepoznaje rupe i neravnine na kolovozu i priprema i prednje i zadnje ogibljenje tako da točak što manje upada u neravninu. Ovaj sitem smanjuje mogućnost oštećenja pneumatika, točka, pa i celog sistema oslanjanja na najmanju moguću meru.
Od pogonskih opcija, novi Focus stiže sa dobro poznatim 1.0 Ecoboost benzinskim tubo trocilindrašem sa 100 ili 125 KS, i takođe turbo trocilindrašem zapremine 1.5 litara sa sistemom deaktivacije jednog cilindra, koji će se moći kupiti u tri nivoa snage – sa 120, 150 i 182KS. U ponudi su i dva dizela, 1.5 litarski sa 95 ili 120 KS, kao i dvolitarski dizel sa 150 KS. U svim verzijama motora standardni je šestostepeni manuelni menjač, dok je opcioni novi osmostepeni automatski menjač.
Kupcima u Srbiji od starta se nude tri karoserijske verzije, hatchback sa petoro vrata, karavan i limuzina sa četvoro vrata. Četiri su osnovna paketa opreme: Trend, Trend Edition, Titanium i ST Line, dok je Vignale oznaka za najviši mogući paket opreme. Novi Ford Focus cenom startuje od 15.590 evra pa naviše.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Volkswagen objavio skice malenog T-Cross crossovera

Premijera Volkswagenovog najmanjeg crossovera se približava, pa je proizvođač iz Wolfsburga odlučio da nam ...

Novi Range Rover Evoque službeno predstavljen

Novi Range Rover Evoque je prikazan i nije neko iznenađenje da izgleda kao “baby” ...

Travis Kalanick napustio Uber

Travis Kalanick je napustio upravni odbor Ubera, prodao više od 90% svojih akcija i ...

Rolls-Royce se sprema da oživi ime iz svoje prošlosti?

Rolls-Royce je nedavno podneo zahtev za zaštitu imena koju je nosio jedan od modela ...

Prologom je počeo je Dakar Reli 2021.

Počela je sportska 2021. godina startom Dakar Relija koji se vozi u Sudijskoj Arabiji ...

Formula 1 – Russellu pobeda na Red Bull Ringu

Formula 1 – Russellu pobeda na Red Bull Ringu, nakon sa mnogo guranja, kontakata ...