Seat postavio svoj istorijski rekord u prodaji 2018. godine

Napori su se pokazali opravdani a strategija isplatila – Seat je u 2018. ostvario najveću prodaju u svojoj istoriji

lstorijski rekord u prodaji. Prodaja SEAT-a ponovo je krenula 2018. godine da bi dostigla ukupno 517.600 vozila, što je 10,5% više nego u 2017. godini (468.400). Ovaj rezultat prodaje je najveći u 68-godišnjoj istoriji i premašuje rekord iz 2000. godine (514.800 automobila). U 2018. godini SEAT je ostvario rast prodaje šestu godinu za redom. Od 2012. godine prodaja SEAT-a je porasla za više od 60%. U decembru je SEAT isporučio 25.300 automobila, što je -23,1% u odnosu na isti mesec 2017. godine (33.000).

Model Arona je podstakla prodaju SEAT-a 2018. godine. U prvoj godini, kompanija je prodala 98.900 jedinica svog gradskog SUV-a, koji je treći vodeći model u ponudi. Arona se uspešno pridružila modelima Ibiza, Leon i Ateca kao jedan od četiri stuba brenda. SEAT Leon je i dalje najprodavaniji model (158.300, -6,8%) i postigao je jedan od najboljih istorijskih rezultata. Isporuke modela Ibiza dostigle su 136.100 vozila (-10,7%), dok je Ateca četvrti SEAT-ov najprodavaniji model sa 78.200 isporučenih jedinica u 2018. godini. Štaviše, 2018. godine novi Cupra brend je ostvario svoj uspešan debi i ostvario rast od 40%, sa prodajom od 14.300 jedinica, što je za 4.100 više nego u 2017.

Predsednik SEAT-a Luca de Meo naglasio je da „Rekord prodaje potvrđuje uspeh naše strategije i modela u ofanzivi proizvoda koje smo lansirali od 2016. godine. Ostvarili smo dvocifreni rast već drugu godinu zaredom, neuobičajeno dostignuće u automobilskoj industriji. Poverenje klijenta i pozitivni finansijski rezultati koje smo ostvarili čine nas optimističnim u suočavanju sa izazovima koje ova industrija postavlja. SEAT ima za cilj da bude bitan igrač u novoj eri automobilske industrije.“
Potpredsednik SEAT-a za prodaju i marketing Wayne Griffiths naglašava: „2018. godina bila je istorijska za SEAT. Mi smo jedan od najbrže rastućih brendova u Evropi, postižući najveću prodaju u našoj istoriji zahvaljujući dvocifrenom rastu na glavnim tržištima kao što su Nemačka, Velika Brtanija i Francuska. U Španiji, SEAT je je takođe povećao prodaju za više od 10% i mi smo jaki lider na tržištu. Prošle godine svaki treći SEAT je bio SUV model, što nam je omogućilo da povećamo profitabilnost brenda, kao i distributivne mreže. U 2018. godini uspešno je lansiran brend Cupra što je dovelo do rasta prodaje tih modela za 40%. Da zaključimo, imamo sveobuhvatan asortiman proizvoda u glavnim segmentima, a u 2019. Novi Taracco, koji će nam pružiti novi podsticaj za nastavak rasta“.

Foto: Seat

U 2019. godini, novi razvojni asortiman SEAT-a je proširen novim SUV modelom Taracco koji će u narednim mesecima biti dostupan širom sveta. Taracco upotpunjuje SUV gamu modela zajedno sa modelima Ateca i Arona.

Foto: Seat

Cupra model dočarava sportski karakter, vanserijski užitak vožnje ali i prestiž.
2019. će doneti i druge novosti koje će brend predstaviti u narednim mesecima, kao što je prezentacija četvrte generacije modela SEAT Leon.

  • Show Comments (0)

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Da li će Audi A6 Avant pomrsiti konce konkurenciji?

Novi Audi A6 Avant upravo je predstavljen, a prema onome što se može videti ...

Telsa prvi proizvođač koji će izgubiti poreske olakšice

Tesla automobili će uskoro koštati do 7.500 dolara više, jer je američki proizvođač prvi ...

Specijalna ponuda za SEAT Leon

U susret zimi i predstojećem sajmu automobila u Novom Sadu, Porsche SCG, uvoznik SEAT-a ...

Hyundai Motor grupa navodno namerava da preuzme FCA

Prema izveštaju Asia Times-a, CEO Hyundai grupe, Chung Mong-Koo, pažljivo prati akcije FCA na ...

Specijalne pogodnosti za kupce Fiata

Nova prodajna akcija FCA pod nazivom “The Big Deal” počinje u ponedeljak 16.oktobra. Akcija ...

Da li bi Audi TT mogao postati sedan?

Mercedes- Benz ima CLA, a BMW će uskoro imati Seriju 2 Gran Coupe. Međutim, ...