fbpx

Yamaha – ne treba nam revolucija za pobede

Yamaha je predstavila tim za Moto GP sezonu 2019. i tvrdi da za pobede ne treba revoluciju nego evoluciju. Rossi kaže drugačije

Foto: Yamaha Racing

Yamaha je u Džakarti predstavila tim za Moto GP sezonu 2019. Novi sponzor doneo je i dosta drugačiji izgled i boje na motociklu o odnosu na one koje smo gledali prošle sezone. Međutim, da bi se fabrički tim Yamaha vratio na staze pobeda, potrebno je više od nove grafike na motociklu. U sezoni 2018. fabričkim vozačima je pripala samo jedna pobeda i to Vinalesova u Australiji, kojom je prekinut najduži pobednički post u istoriji tima iz Iwate.

Foto: Yamaha Racing

Uspon u formi koji su tim i vozači pokazali pred kraj sezone donekle je indikativan da stvari idu na bolje. Šef tima, Lin Jarvis, u Džakarti je izjavo: „ Iskreno, nama u ovom trenutku ne treba revolucija. Potrebna nam je snažna evolucija, pred kraj prošle sezone bili smo veoma blizu konkurenciji. Moramo biti savršeni u svakom pogledu. Ako bi se odlučili na kompletnu revoluciju, moglo bi nam se dogoditi da potpuno izgubimo osnovu. Na motociklu za 2019. nema ništa radikalno novo, a najveći do vremena na testovima u Valensiji po završetku prošle sezone posvetili smo odabiru specifikacije agregata. Izbor smo suzila na dve pogonske jedinice, a do početka sezone radićemo fina podešavanja“.

Foto: Yamaha Racing

Pored novih boja Yamaha ima i Takahira Sumija novog šefa Moto GP projekta, koji je na toj poziciji zamenio Koujija Tsuya, a test timu se priključio bivši vozač Tec 3 tima Jonas Folger. Jarvis priznaje i ga često pitaju kakvi će biti rezultati u 2019. na šta odgovara da ne zna. „Možemo smatrati da smo dobri, ali ako konkurencija napravi krupan korak unapred, ispostavi se da nismo konkurentni“, kaže šef tima Yamaha.

Foto: Yamaha Racing

Valentino Rossi je tokom većeg dela prošle sezone tražio da se pojačaju resursi i napravi jedan velik korak unapred umesto postepenog napretka. Za promene u timu Rossi kaže: „Za mene jako su bitne promene. Drugi timovi su u poslednje dve godine značajno promenili organizaciju rada, a pogotovo Ducati, koji je po principu tima Formule 1 uveo više ljudi u različite sektore. Mi moramo da ih pratimo i po tom pitanju. Sada u timu imamo nove inženjere iz Japana ali i Italijane iz Milana, gde je baza tima. Biće veoma zanimljivo, ali moramo sačekati da vidimo rezultate“.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Šta su nam pokazali prvi MotoGP testovi?

Dok uzbuđenje pred početak nove MotoGP sezone polako raste, prvi testovi održani u Maleziji ...

Marquezu u Aragonu krivina ali i pobeda

Marc Marquez je na stazi MotorLand u Aragonu dobio svoju krivinu, a navijačima se ...

Treća MotoGP pol pozicija zaredom za Bagnaiju

Kvalifikacije za MotoGP trku za Veliku nagradu Amerike na sve neravnijoj COTA stazi najbolje ...

MotoGP – pol pozicija za domaćina Aleixa Espargara

MotoGP donosi iznenađenja i u Barseloni, u prvom startnom redu vozači tri različita fabrička ...

Suzuki MotoGP tim bez povređenog Rinsa u Barseloni

Suzuki će na MotoGP trku za Veliku nagradu Katalonije izaći samo sa jednim motociklom ...

BMW razvio adaptivni tempomat za motocikle

Do sada rezervisan za automobile, BMW je razvio adaptivni tempomat i za motocikle koji ...