fbpx

Počela prodaja Peugeota 508

Nakon dizajnerskih uspeha sa SUV modelima, Peugeot je kompletirao svoju gamu  “fastback” modelom koji se od 4. Februara nalazi u prodajnim salonima u Srbiji

Tri ključne karakteristike modela koji se konceptualno razlikuje od svog prethodnika su: radikalni dizajn, impresivan i-cockpit i intenzivno vozačko iskustvo. Niska i duga linija krova, izgled koji odiše autoritetom i sportska silueta čine ga pravim “fastback” modelom sa petoro vrata čija pojava na drumovima nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Dužinom od 4.75 metara, novi 508 je odnosu na prethodnika kraći za 8 cm, niži za 5, a širi za 3 cm, ime su dobijene izuzetno dinamične proporcije.

Vrata bez okvira doprinose kupe efektu dok su napred pozicionirani led farovi sa dnevnim svetlima koja se spuštaju duž branika i asociraju na očnjake, a u zadnjem delu led svetla ostavljaju utisak lavovskih kandži, čime zajedno doprinose krakaterističnom svetlosnom potpisu brenda. Prtljažnik od 487 litara zahvaljuju i visoko otvorenim petim vratima nudi veliku praktičnost.
I-cockpit druge generacije karakterišu materijali najvišeg kvaliteta, centralni HD displej od 10” koji se nalazi u okviru centralnog panela ispod kojeg su integrisani elegantni prekidači koji podsećaju na dirke klavira putem kojih se pristupa najvažnijim funkcijama na vozilu i kompaktni upravljač koji je zasečen u gornjem i donjem delu .
Dodatna udobnost sedišta je dobijena poboljšanom ergonomijom potvrđenim AGR sertifikatom. Potpuni užitak u vožnji pruža i premium Focal hi-fi audio sistem sa 10 zvučnika. Kao dodatna oprema u ponudi su između ostalog I bežično punjenje mobilnog telefona putem platforme koja je integrisana u centralnu konzolu kao I sistem za otvaranje prtljažnika bez korišćenja ruku, jednostavnim pokretom noge ispod zadnjeg branika.
Novi Peugeot 508 je proizveden na EMP2 modularnoj platformi čime je postignuta ušteda u odnosu na prethodni model u težini od 70 kg, koja utiče na potrošnju, pasivnu bezbednost i performanse. Aktivna kontrola oslanjanja je doprinela da se vozilo prilagođava putu, načinu vožnje i težini vozila, a kroz multi-link oslanjanje je pojačana stabilnost svakog točka.
Od agregata su u ponudi benzinski Puretech motori od 180 I 225 konjskih snaga upareni sa osmostepenim automatskim menjačem kao I HDi motori od 130,160 I 180 konjskih snaga pri
čemu je jedino najslabija verzija navedenih agregata dostupna sa manuelnim šestostepenim menjačem. Jos jedan novitet je osmostepeni automatski menja koga kartkteriše glatko i brzo menjanje brzina, one-touch električne kontrole, pri čemu je ostvarena ušteda u težini u odnosu na prethodnika kao i smanjenje potrošnje goriva od 7% .

Mnogobrojni su noviteti kada je u pitanju kako pasivna tako i aktivna bezbednost :
– Night vision – ekskluzivitet u D segmentu, sistem koji pomoću infracrvene kamere smeštene iza prednje maske, prepoznaje i signalizira prisustvo pešaka i životinja u uslovima niskog spoljašnjeg osvetljenja. Detektuje pešake i životinje visine preko 30cm, pri brzini manjoj od 160km na čas.
– Unapređeno prepoznavanje saobraćajne signalizacije
– Adaptivni tempomat sa stop and go funkcijom, koji omogućava automatsku kontrolu brzine vozila pri programiranoj brzini, uz održavanje razdaljine, sa opcijom potpunog zaustavljanja vozila kao i ponovnog pokretanja
– Aktivno zadržavanje vozila unutar trake
– Sistem za pozicioniranje vozila u voznoj traci je prvi korak ka autonomnoj vožnji. Omogućava pozicioniranje vozila unutar trake sa mogućnošću praćenja krivina
– Active safety brake and distance alert – sistem za upozoravanje na rizik od sudara

Finalista ovogodišnjeg izbora za titulu “Car of the year” dostupan je u svim ovlašćenim salonima širom zemlje po ceni od 25.690 evra za verziju sa dizel motorom od 130 konjskih snaga,sa manuelnim menjačem u Active paketu opreme koji podrazumeva dvozonski automatski klima uređaj, zadnje parking senzore, multifunkcionalni ekran osetljiv na dodori od 8”, aluminijumske naplatke od 16”, i jos mnogo toga. U istom paketu opreme ali sa 2.0 BlueHdi motorom od 160 konjskih snaga i osmostepenim automatskim menjačem cena je 28.990 evra.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Usvojena uredba – subvencije za eko vozila u Srbiji

Usvojena uredba za eko vozila u Srbiji, subvencije za električna vozila 5.000 evra, a ...

Srbi najmanje voze od evropljana…

Srbi najmanje voze od evropljana, odnosno Srbija spadaju u evropske države u kojima se ...

Subaru WRX STI S209 – do 340 KS uz pomoć vode?

Subaru je nedavno u Detroitu predstavio novi WRX STI S209, sa do sada najsnažnijim ...

Opel pre roka ispunio Euro 6d-TEMP normu

Gotovo 14 meseci pre nego što Euro 6d-TEMP postane obavezan za sve novoregistrovane automobile ...

Nissan najavio unapređenu verziju ProPilot sistema

Nissan je najavio unapređenu verziju svog ProPilot sistema za autonomnu vožnju koja će omogućiti ...

Sledeći BMW M3 će imati „novi tip“ benzinskog motora

Sledeći BMW M3 će imati „novi tip“ benzinskog motora i dalje će biti šestocilindarski, ...