Ott Tanak nakon drugog dana Švedskog relija vodi sa gotovo minutom prednosti
Na reliju koji je trebao biti snežni, a pretvorio se gotovo u makadamski nakon drugog dana i 15 specijalnih ispita u vođstvu je Ott Tanak u fabričkoj Toyoti Yaris, sa skoro celom minutom prednosti. Iza njegovih leđa vodi se trostuka bitka za drugu poziciju između Andreasa Mikkelsena, Esapekka Lappija i Thierrya Neuvillea. Lider nakon prvog dana, Teemu Suninen, prepustio je vodeći poziciju svojom velikom greškom, kada mu je M Sport Ford Fiesta pobegla preko nosa u krivini, nakon čega se zabio u sneg i u drvo, već tokom jutarnjih brzinskih ispita. Izgubo je gotovo minut i pao na osmo mesto, ali je na kraju morao da odustane, zbog iskrivljenog zaštitnog kaveza.
Nezgodu Suninena iskoristio je Tanak, i sa dve pobede na brzincima došao do velike prednosti. Za to vreme, fabrički vozač Hyundaja Andreas Mikkelsen je pod velikim pritiskom timskog kolege Neuvillea i veoma brzog Lappija koji je u tri brzinca uspeo da skine čak 20 sekundi razlike u odnosu na Mikkelsena. Neuville je imao dramatičan trenutak kada je u jednoj krivini otišao preširoko, zahvatio sneg i okrenuo se na stazi, ali ga je spasao vozački instinkt. Još dok se okretao, uspeo je da dođe do prvog stepena prenosa, i na snagu se izvuče iz problema pre neko što je udario u dubok sneg, po cenu samo pet izgubljenih sekundi.
Sebastian Ogier se i dalje trka, iako je na 33. poziciji nakon jučerašnjih problema, a i danas je kritiča trenutak na čuvenom mestu koje se zove “ Colin’s Crest jump”, kada je poprečno sleteo nakon skoka koji se završava kočenjem i zamalo ponovo završio pored staze.
U vođstvu je Ott Tanak, na drugoj poziciji Mikkelsen u Hyundaiju sa 56 sekundi zaostatka, a na trećoj poziciji je Lappi u Citroenu sa 0,4 sekunde zaostatka za Mikkelesenom, dok je i Neuville u Hyundaiju četvrti sa tri sekunde zaostatka za Lappijem. Za nedelju je ostalo da se odvezu još četiri brzinska ispita.
Show Comments